Den gule buksa til Pantani er litt grell, men trøya synes jeg er råtøff. Har lenge ønsket meg en rosa Mercatone Uno-trøye, men aldri fått ut fingern og bestilt meg en.
... og han til venstre må være en av forfedrene til Kristoff, der han smiler så pent med hjelmen på snei.
Dobbel verdensmester Bugno var nittitallets stilikon før Cipo, Bartoli og VDB tok over. Og det er bare de siste årene at man skal være tynn og strømlinjeformet på vinteren. I gode gamle dager var det tjukke, varme klær og noen kilo ekstra som var kult.
Jeg klarer ikke med min beste vilje å finne noe som helst stilig med med de to karene på det bildet der.
Som en av kommetarene sier: "they look like their mums have dressed them". Men mye standardsexy på kontoen altså, men falt for dette bildet, spesielt brillene til mapei-rytteren
Dobbel verdensmester Bugno var nittitallets stilikon før Cipo, Bartoli og VDB tok over. Og det er bare de siste årene at man skal være tynn og strømlinjeformet på vinteren. I gode gamle dager var det tjukke, varme klær og noen kilo ekstra som var kult.
Kan vi få denne tiden tilbake? Bill.mrk halvkorpulent småbarnspappa.
Du ække voksn før du tør å være barnslig, gammelt jungelord
Noen som vet hvilket ritt bildet er fra forresten? '97 sesongen er det hvertfall, jeg tipper Tirreno-Adriatico eller en av de tidlige semiklassikerene.
Noen som vet hvilket ritt bildet er fra forresten? '97 sesongen er det hvertfall, jeg tipper Tirreno-Adriatico eller en av de tidlige semiklassikerene.
For at Bartoli og Pantani stiller med hjelm må det være i Belgia. Dette er Liège 97.
Noen vil nok påstå at det er stilbrudd å mikse Ultegra og Q-rings, andre vil sikkert påpeke at det er lite vits med Q-rings uten "Q" :-P Hvis man derimot hevder at man har gjort en custom tilpasning ved å mikse nevnte komponenter, er det helt sikkert stilmessig innafor!
...det faktum at man har slitt ut lilleskiven, derimot- er definitivt et stilbrudd..... ;-)
Er SELVSAGT bare storeskiva som er slitt, men når jeg først skal bytte tar jeg hele settet
Grunnen til at jeg vurderer NOQ-rings er fordi g de der virker å være bra, og fordi jeg er over snittet lei av Ultegra-looken på kranken slik den er nå. Tviler på noe forskjell i ytelse kontra Shimano sine standard-drev, men vil som du sier customize sykkelen litt
Rent stilpolitisk så kan en vel kansje anta: japansk = amerikansk < spansk < fransk < italiensk I så måte må vel Rotorkomponenter ansees som en "oppgradering" av Shimano, og dermed i alle fall ikke være noe dårligere.
Av nysgjerrighet, lurer jeg på hvordan noe slikt vil se ut irl - så post gjerne et bilde av kranken etter et eventuelt ringbytte
Mange med stilpolitisk korrekt antrekk ute på sen ettermiddag/kveld nå er nærmest kul umulig å se for tiden. Stilig med svart rapha og sykkel strippet for stash som lykter. Helt klart, men som sagt helt umulig å se på mer enn et par meters avstand på grunn av skumring/mørket. Bare nevner det. Så i hvert fall ti i den kategorien på en kort tur i Maridalen her om dagen