Jeg og en kamerat skal til Åre imorgen, for å prøve oss på DH for første gang. Noen som har noen tips? Do`s and Don`ts Hvilke løyper er fine å begynne med?
Jeg og en kamerat skal til Åre imorgen, for å prøve oss på DH for første gang. Noen som har noen tips? Do`s and Don`ts Hvilke løyper er fine å begynne med?
En enkel start; Lilla blå. Månskogen/getrappet. Easy rider. Flinbanan.
Typisk at det er Åretur når fruen har arbeidshelg, fuck! Da får det bli tur på innherred et sted, andre i samme båt? Altså, som ikke skal til Åre, men har tenkt seg ut på tur?
Jeg skal ut en tur, men det blir på ettermiddagen. Når resten av familien skal på teater, er jeg fri: dvs etter kl 16 ca. Før det blir det tyttebærplukking og friluftsliv...
Lenge siden jeg har tråkket gjørme i Børsåsen, men Trones er også en option.
By the way: grattis med ny avatar Finnis. Minner meg om ordtaket: halvgjordt arbeid er også arbeid.....eller no sånt.
Redigert av Snooze; 09/09/201123:41. Rediger grunn: avatar
Typisk at det er Åretur når fruen har arbeidshelg, fuck! Da får det bli tur på innherred et sted, andre i samme båt? Altså, som ikke skal til Åre, men har tenkt seg ut på tur?
Du ble nevnt i vennlige ordelag i går da vi snakka om tur til Åre. Vi som har sykler å låne deg og greier ;-)
Du ble nevnt i vennlige ordelag i går da vi snakka om tur til Åre. Vi som har sykler å låne deg og greier ;-)
Arrghh, som Olaf Sand ville sagt det: "d va da som svarte!" Men rekker ikke hjem til Madamen skal på jobb, og en formiddag blir for tamt dersom jeg først skal dra. Have a great one, dokumentasjon er viktig!
Harald; d va da som svarte, her og! Marte begynner halv tre, så det blir litt håpløst sånn som det ser ut for øyeblikket. skal se om vi får bearbeidet etpar besteforeldre, men de passer allerede på en kladas med barnebarn. Vi får se hva dagen bringer. Fingre krysses!!!
Hele syklingen ble utsatt til i morgen ettermiddag. Satser på like godt vær da som i dag. Etter 3 en gang for min del, dersom noen skulle bli med. Eller planlegger tur i området.
en alldeles deilig dag i anlegget. Vi avsluttet dagen med å dytte opp til toppen for så å sykle ned mot Lillskutan-Lillfjellet-Getvalen-Totthummeln. En fantastisk nedkjøring som bør prøves av flere. Teknisk og bratt som fy til tider men utrolig gøy. Singletracken på siden av Totthummeln var gull! A few pics;
Hadde en fantastisk bra dagstur til Åre i går, første gangen jeg har kjørt heisbasert. Vanvittig deilig å bare kunne kjøre, kjøre, kjøre uten å slite seg opp igjen
Stisykkel med standard oppsett funket helt konge i hele fjellet, selv om det ble et par punkteringer på RQ 2.4. Fin måte å få masse nedovertrening og bli enda bedre kjent med Nomaden og hva den klarer.