Ganske mye bedre pris *og* deler på den fra Canyon. gsport skryter av "XT-gir", men sier som vanlig ikke noe om hva det er som er XT, eller detaljer forøvrig, så der er det nok litt billiggreier.
brukt er ikke uaktuelt det, men har liksom ikke funnet noe som passer meg enda, men jeg var innom mx sport igår å kom over en nakamura grade 6 som jeg syntes så bra ut.
Jeg er veldig usikker på deler å slik på denne typen sykler, og det at det er gripshiftere på den å ikke gir "spaker". noen som har erfaringer med slikt ?
jeg har 7.27 og meg bekjent er det vel bare girhendler som er forskjell på disse.
Noen er veldig glad i disse og har mulighet til å gire igjennom hele kassetten i et drag.
Andre liker å trykke inn hendlene for å gire. Det er bare smak og behag.
Du får mye mer for pengene enn mange andre sykler syntes jeg.
Vær obs på at det er produksjonsfeil på endel hayes radar bremser på 15 modellene til nakamura, men butikkene fikser opp i dette veldig raskt er min erfaring med.
Så det er altså en anbefalt sykkel etter din mening ? Hvordan er den på forskellige underlag, for eks blandet asfalt/ skog og grus stier. Er det noe spessielt jeg burde tenke på ved kjøp av sykkel til dette bruket ?
Hvor høy er du? Er du mellom 180-190cm så kan du ta en titt på min sykkel som jeg la ut for salg idag. Samme utstyr som den du lenket til men aluminiumramme. Brukt mindre enn 10 ganger. Jeg har litt for lang overkropp og armer for den så må selge den. Kjøpte uprøvd på nettet...
Virker som det bare er armene mine som er lange, og ikke nødvendigvis overkroppen generellt. Jeg er også ca 187 høy. Beltehøyde kan jo variere veldig men målt på samme måte som deg er overkroppen min ca 58cm. Måtte google hvordan man skulle måle armlengde og når man har armen hengende langs siden med fingerne utstrakt og måler fra den spisse biten på toppen av skuldern ner til den utstrakte lillefingern så har jeg 80cm lange armer.
Jeg kan ta en tur innom sporten her å prøve den, mener de hadde den inne sist jeg var der. Så kan jeg gi en lyd om jeg vil ha den er det mulig å få noen bilder av den du har ?
Jeg kan ikke ta noen bilder nå siden den er på Gsport for å få byttet til 2016-modell av bremsene(som jeg skrev i annonsen), men jeg la opp en (ofokusert)bilde av den i bikepackingmodus i bikepackingtråden jeg startet. https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...amp;oe=57AF23A8
Hvis du bor i eller nære Oslo kan du jo komme og se på den når jeg får tilbake den fra Gsport. Jeg bor på Voksen Skog. Leverte den i lørdags så regner med at den er ferdig snart.