Liker du å sykle lange, bratte nedoverstier? Har du litt ledig tid i sommer? Da bør du lese videre.
Du liker kansje sykling som dette?
(Skamløst stjålet video fra en trønder her på forumet...)
Jeg er ihvertfall hekta, og må tilbake til Verbier igjen for fjerde året på rad for å sykle heisbasert nedoversti. Jeg har hørt litt rundt i sykkelvennekretsen om noen vil bli med, men har ikke fått napp enda. Derfor, om noen glade stisyklister fra Norge vil slå følge så hadde det vært supert
Opplegget er som følger: MTB Verbier ordner overnatting, mat, guiding og (de fleste) heiskort. Du ordner flybillett og en dugelig stisykkel (kan også leies i Verbier)
Koster dette noe, sier du? Svaret er ja, det gjør det. Flybilletter: P.t. er det NOK 3150 t/r for 1 pers, setereservasjon, 1 bag og 1 sykkel til Geneve hos Norwegian. MTB Verbier: CHF 1135 for en uke. Så kommer det litt smått i tillegg, som ølen du drikker, transfer fra/til Geneve og heiskort andre steder enn Verbier.
Svar gjerne i tråden eller send meg PM om du er nysgjerrig
Kjedlig å bli hekta på dette uten å få med noen på turen!!
Er i samme båten! Var med Trailaddiction.com i fjor og ble helt hekta. Har bestillt ny tur i år fra 16-23 August! (Så det passer ikke med tur i Juli også :-( )
Men har ingen å reise med, så om noen er interessert, så har jeg plass til en ekstra. Tenker å kjøre bil selv nedover, men om vi blir to eller flere kan vi dele på kjøring og reise Fredag (12/8) fra Norge ellers tenker jeg å starte Onsdag kveld og bruke tid nedover!