Løfter fram en bra Tronesfilm fra 2011. Sjekk etter 3:34 - Førtiåttern, Harald tar rett fram mens Erik går til høyre, deler seg altså. Nesten så man ikke kjenner seg igjen etter hogst'n!
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Legger ut link til en video fra Trones filmet og redigert med iphone. Litt klønete redigering, men blir nok bedre etterhvert som jeg blir vent med redigering på telefonen. Asmund viste meg nystien som ble pusset fram på lørdag! Herlig! https://vimeo.com/64581333
Gikk det ba med kjedet ditt, Jensi? Synes det smalt opp den første kanten der. Enda en gang - selv nå ser den såkalte ganske bratte nedkjøringa kjæmpelætt ut - også forfra.
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Da var Hr. Hynne å prøvekjørte sin selvproduksjon "litt bratt" på fløien. Grei nok men litt skuffet. Denne nedskaleres til "rød". Fant noe nede ved skrenten som jeg skal få skikk på. Var såpass bratt at jeg ble litt uvel.
Ellers; Legg merke til antall visninger på denne tråden; 1321039!!
Da var Hr. Hynne å prøvekjørte sin selvproduksjon "litt bratt" på fløien. Grei nok men litt skuffet. Denne nedskaleres til "rød". Fant noe nede ved skrenten som jeg skal få skikk på. Var såpass bratt at jeg ble litt uvel.
Ellers; Legg merke til antall visninger på denne tråden; 1321039!!
Tru du va litt sveisblind. Me hænnblikk på fargan i Åre(einest fargan æ hi fårrhåll te) e brattast fløien svart ja. Rød e fer kjærringa å onga vettu...
Det sa klunk sa det idet jeg smatt opp kanten, synd det ble fanget på film :-) Et stivt ledd som må klippes vekk på kjedet. Ganske brattversjonen av Fløien kiler godt i magen ja, men ballelinja i 48ern er heftigere. Har ikke mannet meg opp til den enda.
Hei No har æ eindeli fått logga mæ på forumet. Må takk ferr ein bra film søndag på Trones, men synes d va litt my pausa hehe Lure på korr filmern fikk tak i kneskydde æ prøvd, d va knaill bra.
Hei No har æ eindeli fått logga mæ på forumet. Må takk ferr ein bra film søndag på Trones, men synes d va litt my pausa hehe Lure på korr filmern fikk tak i kneskydde æ prøvd, d va knaill bra.
Synfarte litt ved skrenten i dag. Lovende bratt nedkjøring. Fin singletrack etterpå men trenger litt rydd og bygg. Ulempen er at den går en vei og ender i havet.
Asmund har visst et eller annet kart. Guiding funker best. Området er veldig lite og stiene går til tider bare et par meter fra hverandre. Blir ikke rare kartet av det. Når kommer du til disse trakter da?
Trones er et så konsentrert område at du knapt trenger noe kart. Jeg syklet der i vår uten guide/kart og det ble noen strålende timer.
Det er kanskje en og annen godbit du ikke finner på første forsøk, men du roter deg uansett ikke bort. I tillegg tipper jeg gikke stiller opp som guide nær når som helst, hvis du er ute etter greatest hits.
Flytter tilbake til Verdal i slutten av juni, så må få testet ut noen stier da. Guiding hadde vært supert! Var ganske kjent i tronesskogen før 18 hullsbanen kom, men det har vel endret seg en del siden da