Gir bort et fixie styre i tre, da jeg ombestemte meg midt i siste sykkelbygging og gikk for en single-speed istedet. Styret er forøvrig det samme som man kan finne på ebay. Er laget i Polen og er 40cm langt. http://www.ebay.com/itm/Custom-WoodNBike...ge/251769085004
Nakamura Summit fra ca. 2007? Avid V-bremser, Deore bakgir. Dempern er en billig suntour og vil ikke gi deg noen annen glede enn at den holder fast hjulet. Bakhjulet høres ut som et jetfly hvis man holder det opp i lufta og snurrer det i en viss fart. Størrelse er visket bort fra ramma, men den passer nok best for 180cm og oppover.
(gitt bort) DBS "bysykkel" fra ca. 2000 (gitt bort)
Etter "litt" stell blir det nok flotte sykler for lite krevende turer.
Kan hentes i Trondheim.
DBS'en er nå gitt bort, men Nakamuraen gies fremdeles bort hvis noen vil ha den.
Har også en 2 seters skinnsofa som gies bort! Brunt skinn, noen av sømmene har revnet litt og det er et hakk i skinnet nederst på framsiden (kan ses på bildet) Finfin til mekkeboden!
Befinner seg i Trondheim!
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: Anders]
#192059306/02/201515:08
Gir bort et fixie styre i tre, da jeg ombestemte meg midt i siste sykkelbygging og gikk for en single-speed istedet. Styret er forøvrig det samme som man kan finne på ebay. Er laget i Polen og er 40cm langt. http://www.ebay.com/itm/Custom-WoodNBike...ge/251769085004
Styret er nå gitt bort.
#194145003/04/201516:38
Oppgradert med skivebremser, avid juicy 3 160/180. Følger også med ekstra felger med stivennlige Maxis Ardent, Crossmark 2.1 står på. Dekka er gamle, så tar forbehold om at gummi kan begynne å bli morken. Men utslitt er de ikke.
Nytt kjede er ikke montert, det står shimano klikkpedaler på sykkelen og ry sett vanlige pedaler kan også følge med. Noe slark i styre og kranklaget, men fremdeles et svært godt utgangspunkt for vintersykkel/bysykkel eller billig terrengredskap. Førstemann til mølla...
#194146003/04/201517:01
Har tre sykkelesker som gies bort. Trenger du en til reise i sommer så send meg en pm for å avtale henting. Blir kastet over helga så de må hentes før mandag.
Trenger å få ryddet litt i sykkelboden og tenker at det kanskje er noen her som kan ha bruk for noe av stæshet jeg har liggende som støvsamlere i skrivende stund... Kanskje noen ferske stisyklister f eks?
1 stk Limar 885 hjelm 2014, knapt brukt, blå med hvit brem, aldri tryna med eller noe som helst, kun brukt til kosesykling. kan selges, men støtter heller noen som trenger. str 59 ish...
1 stk Etto Champery sort, 2014, brukt litt mer enn limar hjelmen, men ingen skader eller noe på denne heller. str 59 ish...
1 sett med sixsixone kne/legg beskyttere, fikk feillevert og fikk ben i stedet for arm. aldri brukt,fortsatt i plast. massive greier.
1 sett med Raceface knær, brukt men duger fint om man ikke har annet eller som reserve. str L/XL eller deromkring
Kommer til å dukke opp mer etter hvert som jeg rydder litt og får oversikt.. Send meg PM om noe er av interesse, ønsker helst å unngå å sende. Skal til Aron førstkommende helg og Utflukt i juni, så kan evt medbringes dit f eks.
[Re: Raymond]
#196197021/05/201520:42
Godt brukt støvsuger gis bort mot henting. Den er noen år gammel, men har vært i daglig bruk inntil nylig og fungerer fortsatt som den skal. Støvsugerposer følger med.
Uten å ha lest gjennom hele tråden så er vel dette noe av det merkeligste som har blitt (forsøkt) gitt bort, men likevell:
Ølflaskesamling, uten innhold som sådan, gis bort.
161 forskjellige ølflasker gis bort ved henting i Bergens-området. Det som en gang startet som en ungdommelig skryte-samling står nå å samler støv i pappesker da jeg er singel og innser at om jeg skal få gjort noe med den situasjonen bør de ikke bli dekorasjon på stua. I pappesker har de lite verdi, så om det er noen ølbryggere som trenger glassflasker, eller en mancave-pub som trenger dekorasjon, så er det bare å hente, hvis ikke går de i glassgjenvinninga.
Under er et bilde som viser samlingen som den så ut for noen år siden, det er flere flasker nå uten at jeg har oversikt over hvor mange som er avbildet.
Send PM om interesse.
Redigert av Espen J; 09/07/201511:38.
Trønder osv
#198518320/07/201513:08
Siden jeg klarte å miste Oakley Radar brilla mi på stitur i går og ikke kommer til å ta 5 timers turen på nytt for å finne den igjen, så har jeg 1 stk hardcase/etui og 1 stk Blue Iridium glass til overs. Gis bort til den som har lyst på og henter på et sted vi blir enige om.
Glasset er ikke 100% ripefritt, men ingen store riper eller annet feil med det, så sikkert noen som kan ha bruk for det.
Send PM!
[Re: Raymond]
#198518920/07/201513:32
Siden jeg klarte å miste Oakley Radar brilla mi på stitur i går og ikke kommer til å ta 5 timers turen på nytt for å finne den igjen, så har jeg 1 stk hardcase/etui og 1 stk Blue Iridium glass til overs. Gis bort til den som har lyst på og henter på et sted vi blir enige om.
Glasset er ikke 100% ripefritt, men ingen store riper eller annet feil med det, så sikkert noen som kan ha bruk for det.
Send PM!
Gone!
#198700825/07/201516:24
Gir bort et sett med Avid Juicy 5 med 160mm skive bak og 180mm skive foran. Adaptere følger med.
Bremsene er fra 2007 og har nå begynt å lekke litt bremsevæske. Trenger derfor en service, men er ellers pene i finish. Har gått over til Shimano for å slippe å kjøpe enda et luftesett, så da kan noen som har utstyr til Avid kanskje ha bruk for disse. Hentes i Bergen.
#199324910/08/201507:38
Det er mye snakk om gassgriller her for tiden. Vi har nettopp konvertert til Weber, og gir bort den gamle sliteren. Ikke helt Weber, men fungerer greit. 3 brennere, termostat, nedfellbare sidebord etc. Har ikke vært brukt på en stund, så det er litt rust på rist/stekeflate. Det er støpejern, så det er fullt mulig å få fint.
Hentes på Langhus. Legges ut på finn.no på mandag dersom ingen her vil ha den.
Bilder kommer.
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis?
#199953621/08/201518:47
Babel film Catch me if you can U2 - Go Home U2 - The Joshua Tree Miles Davis - Live in Montreux U2 - Rattle And Hum U2 - Live from Chicago 2005 Son Volt - Live frm Austin Pink Floyd - Pulse Kool And The Gang - Live from House of Blues Bird av Clint Eastwood The Band - The Last Walse. U2 - The Juoshua Tree Deluxe box. CD-boks - Miles Davis med ti cder. CD-boks - Soul. Express yourself, soul in the 20th century.