Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lettstellt hipstersete - Brooks C15

Lettstellt hipstersete - Brooks C15 #1988878 30/07/2015 13:34
larsb Offline OP
Bjolsen Zeit
OP Offline
Bjolsen Zeit
Sort Brooks C15 tilnærmet som nytt selges.
Dette er den nye serien fra Brooks med vulkanisert naturgummi og organisk bomullstopp.

Bilde rappa fra internett. Skal ta et selv også etter hvert.

C15 er en racingmodell og formen er kopiert fra B15 Swallow.
Setet passer bra for en sporty retrosykkel, singlespeed eller fixie eller en skikkelig langtursykkel. Eller på en ordinær racer om du simpelthen vil ha et personlig og komfortabelt sete. Det tåler å bli vått og møkkete og stå ute uten problemer, i motsetning til skinnmodellene. I tillegg er det ikke noen periode med innkjøring og smøring, men komforten er til stede rett ut av esken.

Mitt er kjøpt i en artig butikk for gutter med snurrebart og bukseseler på Grünerløkka i våres og det kommer med kvittering og original emballasje om du ønsker. Prisen på Dapper er 1299 http://dapper.no/brooks-sykkelsete-for-herrer-cambium-c15-sort
Jeg tenker at 800 kan være en passe pris.

http://www.brooksengland.com/catalogue-and-shop/saddles/road+%26+mtb/Cambium+C15/#sidecontents

Selger fordi: Mitt gamle Brooks Swift som havarerte for fjerde gang har blitt vekket til live igjen med nye titanreservedeler fra Italia. Og det ble så flott med litt puss og stell

LarsB

Re: Lettstellt hipstersete - Brooks C15 [Re: larsb] #1989203 31/07/2015 08:56
olganga Offline
Ivrig
Ivrig
Hei Lars Birger, du kommer som sendt fra himmelen. Senere i dag skulle jeg oppsøke velpleide gutter på Løkka for å kjøpe akkurat dette setet, men nå kjøper jeg heller ditt og sparer hundrevis av kroner som jeg heller bruker på lørdagsgodt.

Vi kan avtale nærmer om henting/bringing og betaling, det haster ikke for min del.

Ole

"Utrolig kastearm på disse veganerne"
Re: Lettstellt hipstersete - Brooks C15 [Re: larsb] #1989886 02/08/2015 19:06
larsb Offline OP
Bjolsen Zeit
OP Offline
Bjolsen Zeit
Solgt til en annen hipster enn Ole.

LarsB

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå