Hey, hadde vært morsomt å fått igang litt snakk her, så derfor spør jeg hvor lang tid dere bruker på 1km, kjørt begge rettinger og snitt av det med tanke på vind. Mulig dette er postet før, men ikke på tempo utifra hva jeg kan se.
Var nok uten hjelm. Men hadde hurtig snøring på skoa for å hindre blafrende snøre!! Superslick løpejakke og senior fotballshorts UTEN lommer. Og plugger i ørene for å hindre turbulens inni øregangene!!!
Så var vel bare aerohjelmen eg la hjemme
Men så er eg en av dem så sykler rundt i badebuksa og singlet. Så du trenger ikke høre på meg....
Ett minutt er veldig raskt på 1K selv med flyvende start. Jeg tipper ~800 watt på en flat, vindstille vei med en god aerodynamisk sittestilling.
Verdensrekorden med stillestående start er på 00:56.303 (François Pervis). Men det var på ca.1800 meter over havet. Ved havnivå er rekorden 1:00.082 (Stefan Nimke).
Det er viktig å understreke at vindstille forhold er uhyre viktig om man ikke sykler en runde eller på bane. Man kan evt. kjøre et forsøk i hver retning.
Om man klarer under 1:10 med stillestående start og nøytrale vindforhold anbefaler jeg å stille i masters-VM på bane. Man er innenfor skuddhold av edelt metall med en slik tid
Det er viktig å understreke at vindstille forhold er uhyre viktig om man ikke sykler en runde eller på bane. Man kan evt. kjøre et forsøk i hver retning.
Om man klarer under 1:10 med stillestående start og nøytrale vindforhold anbefaler jeg å stille i masters-VM på bane. Man er innenfor skuddhold av edelt metall med en slik tid
ehh nei. Du ville kommet sist og mange sekunder etter nest siste mann.