Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 6 1 2 3 4 5 6

9/11 Bare jeg som tviler?

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: fredriks] #1855425 12/09/2014 09:16
sveinaa Offline
More than words
More than words
Sitat: fredriks
Kult, det är han med boksvideon. Förlot om jag inte gidder läsa din link eller ta honom alvarligt.

Det er ok. Jeg tar han heller ikke alvorlig. Synes bare det er fascinerende ICON_SMILE

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: silverwrx] #1855427 12/09/2014 09:19
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Sitat: silverwrx
Jeg vil bare ha bilder forklart slik at forklaringen på det som har skjedd sammenfaller med det man ser.

Da er WTC bygning 7 forklart!

Pentagon? (ganske absurd at man er i det hele tatt usikker på at et passasjerfly gikk inn i pentagon, da er det jo noen bilder som ikke passer helt til hendelsesforløpet).

Nå har det seg slik at jeg hadde en slektning ombord i det flyet. Hun ville så langt jeg kan forstå aldri forlatt foreldre, barn og mann for å være med på tidenes scam.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855428 12/09/2014 09:20
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: supernalle
Sitat: Tex
Hvordan den indre strukturen eventuelt ble svekket har ikke noen forklaring på, eller plikter å gi noen forklaring på.

Var ikke påstanden om at bygningene ble stengt ment som en del av en forklaring på nettopp dette?

Det kan ha vært en forklaring. Ikke vet jeg. Jeg spiser ikke over konspiriasjonsteorier som florer rundt dette. Jeg er skeptisk til at disse bygninene falt sammen, og hvordan de gjorde det. Selv om noen hevder de kan komme med en "naturlig" forklaring på dette, så trenger ikke de å være sanne heller.

Er du seriøs?

Du tar konspirasjonsvideoer på nettet og uttalelsene til en forskrudd tidligere FBIer (som ble sparket fra jobben sin og mener at FN sprayer England og Nordeuropa med gift fra fly?) for god fisk, men lytter ikke til professor i materialvitenskap på MIT?

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855433 12/09/2014 09:26
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Denne videoen her finner jeg likevel interessant. Det er intervjuet her, med en viss Tom Sullivan. Hopp til til 2:48, alle andre spekulasjoner i videoen kan man sikkert gladelig hoppe over:

Ja, og i denne forbindelese, kan du svare på følgende:

- hva er det med denne videoen og den sekvensen som vi bør særlig høre på?
- hvem er denne "Tom Sullivan" og hvorfor lytter du til ham og tror på ham?
- hva hører DU, Supernalle, at Tom Sullivan sier?
- hva sier han egentlig?

Jeg hører ikke noe som gjør meg skeptisk til det som er allment kjent at skjedde, derimot blir jeg veldig skeptisk til spekulantene som laget denne videoen.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855436 12/09/2014 09:28
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Verden er skummel vet du, vi går alle rundt som små verktøy med en eller annen trigger i oss. Matrix er ikke en film det er livet vi lever.

Siden jeg hadde en slektning ombord i flyet så bør alle i Norge passe seg. Alt ligger i genene... vi er overalt yes

Redigert av Lurifax; 12/09/2014 09:28.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: Lurifax] #1855437 12/09/2014 09:29
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Sitat: Lurifax
Sitat: silverwrx
Jeg vil bare ha bilder forklart slik at forklaringen på det som har skjedd sammenfaller med det man ser.

Da er WTC bygning 7 forklart!

Pentagon? (ganske absurd at man er i det hele tatt usikker på at et passasjerfly gikk inn i pentagon, da er det jo noen bilder som ikke passer helt til hendelsesforløpet).

Nå har det seg slik at jeg hadde en slektning ombord i det flyet. Hun ville så langt jeg kan forstå aldri forlatt foreldre, barn og mann for å være med på tidenes scam.

Så de som var ombord må ha "vært med på" tidenes scam. Det vel ingen som tviler på at en haug med folk ble drept. Spørsmålet er vel om hva som egentlig skjedde. Er det hendelsesforløpet som ble presentert sant eller ikke.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855438 12/09/2014 09:31
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Supernalle, tar jeg helt feil, eller arbeider du som lærer for barn?

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855439 12/09/2014 09:31
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Sitat: mtbmaniac
Denne videoen her finner jeg likevel interessant. Det er intervjuet her, med en viss Tom Sullivan. Hopp til til 2:48, alle andre spekulasjoner i videoen kan man sikkert gladelig hoppe over:

- hva sier han egentlig?

Jeg hører ikke at det sies noe som gjør meg skeptisk til den faktiske historien, derimot blir jeg veldig skeptisk til spekulantene som laget denne videoen.

Han sier at han mener at bygningen ikke kan falle sammen slik uten en controlled demelition (uten at jeg hevder at det har vært det). Det må skje innen "milliseconds". Det er vel essensen her. Sant eller ikke, ikke vet jeg.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855441 12/09/2014 09:33
sveinaa Offline
More than words
More than words

Jeg har spurt meg det samme. Hadde det inntrykket tidligere, men med tanke på hans utdannelse innenfor innovasjon og at han har vært med på en av (dens største) IPO'en her inne på forumet (kanskje generelt også.). Begynte jeg faktisk å lure på om dette var noe jeg feilaktig hadde antatt.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855445 12/09/2014 09:36
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

- hva sier han egentlig?

Jeg hører ikke at det sies noe som gjør meg skeptisk til den faktiske historien, derimot blir jeg veldig skeptisk til spekulantene som laget denne videoen.

Han sier at han mener at bygningen ikke kan falle sammen slik uten en controlled demelition (uten at jeg hevder at det har vært det). Det må skje innen "milliseconds". Det er vel essensen her. Sant eller ikke, ikke vet jeg.

Det står forklart i artikkelen ovenfor!!!

Hva er problemet ditt med å lese rasjonelle, faglige argumenter? Du hevder deg selv utdannet og faglig dyktig, men klarer tilsynelatende ikke eller vil ikke lese faglig tekst.

Da er det nærliggende å konkludere at det er kompetansen din det står på.

Håper du ikke formidler slikt tankesett og oppførsel videre til den neste generasjon!

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: sveinaa] #1855451 12/09/2014 09:39
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Sitat: sveinaa

Jeg har spurt meg det samme. Hadde det inntrykket tidligere, men med tanke på hans utdannelse innenfor innovasjon og at han har vært med på en av (dens største) IPO'en her inne på forumet (kanskje generelt også.). Begynte jeg faktisk å lure på om dette var noe jeg feilaktig hadde antatt.

Jaja, personhetsing er sikkert gøy det. At jeg setter spørsmålstegn skal få noen individer til reagere slik, så er det faktisk de som sitter på problemet. Husk at jeg har ikke påstått noe som helst her. Siden du mener det er så galt å tvile her, så må du jo sitte på den absolutte sannhet. Hva får deg til å tro at du gjør det? Det ihvertfall galskap.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855455 12/09/2014 09:42
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!

- hva sier han egentlig?

Det står forklart i artikkelen ovenfor!!!

Hva er problemet ditt med å lese rasjonelle, faglige argumenter? Du hevder deg selv utdannet og faglig dyktig, men klarer tilsynelatende ikke eller vil ikke lese faglig tekst.

Da er det nærliggende å konkludere at det er kompetansen din det står på.

Håper du ikke formidler slikt tankesett og oppførsel videre til den neste generasjon!

Jeg tror du skal roe ned personheten litt. Angriper jeg deg som person. Jeg skjønner at du er skikkelig overbevist. Og det er greit for meg. Men jeg er det ikke, derfor tviler jeg. Som sagt, at noen har kommet frem til en mulig forklaring betyr ikke at det er det som skjedde.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855462 12/09/2014 09:47
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
til en forskrudd tidligere FBIer

Litt av en påstand, gitt. Jeg tenker du har noe saftig dokumentasjon på det.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855463 12/09/2014 09:49
sveinaa Offline
More than words
More than words

Jaja, personhetsing er sikkert gøy det. At jeg setter spørsmålstegn skal få noen individer til reagere slik, så er det faktisk de som sitter på problemet. Husk at jeg har ikke påstått noe som helst her. Siden du mener det er så galt å tvile her, så må du jo sitte på den absolutte sannhet. Hva får deg til å tro at du gjør det? Det ihverfall galskap.

Det var ikke meningen å hetse deg. Beklager det. Håper du kan akseptere min unnskyldning.

Det jeg ikke forstår, er hvor bombastisk en sannhet eller svar må være før det er akseptert av deg? Som eksempel kan man kalle din form for å legge frem ting som din "metode", og det jeg faktisk sliter med å fatte, er at en slik "metode" ville skaffet deg toppkarakterer på et masterstudium om innovasjon. Din "metode" ville jo potensielt undergrave all tilgjengelig litteratur det ikke er total enighet om i faget du studerte?

Redigert av sveinaa; 12/09/2014 09:51.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855465 12/09/2014 09:50
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

Herregud, har du sett videoene med ham?

Han hevder seriøst at FN har fly som de bruker til å spraye Nordamerika, Mexico, England og Nordeuropa med gift.

Hva mener du at er galt med å kalle en slik fyr forskrudd?!

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855467 12/09/2014 09:52
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Ted Gunderson er/var riv ruskende gal.

Sitat: Ted Gunderson
The death dumps, otherwise known as chemical trails, are being dropped and sprayed throughout the United States and England, Scotland, Ireland, and Northern Europe. I have personally seen them not only in the United States, but in Mexico and in Canada. Birds are dying around the world. Fish are dying by the hundreds of thousands around the world. This is genocide. This is poison. This is murder by the United Nations. This element within our society that is doing this must be stopped. I happen to know of two of the locations where the airplanes are that dump this crap on us. Four of the planes are out of the Air National Guard in Lincoln, Nebraska. And, the other planes are out of Fort Sill, Oklahoma. I personally have observed the planes that were standing still in Nebraska - Lincoln, Nebraska - at the Air National Guard. They have no markings on them. They are huge, bomber-like airplanes with no markings. This is a crime: a crime against humanity, a crime against America, a crime against the citizens of this great country. The must be stopped. WHAT IS WRONG WITH CONGRESS? This has an affect on their population, and their people, and their friends, and their relatives, and themselves. What's wrong with them? What's wrong with the pilots who are flying these airplanes and dumping this crap, this poison, on their own families? Somebody has to do something about it. Somebody in Congress has to step forward and stop it now. Thank you. I'm Ted Gunderson.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855471 12/09/2014 09:54
Howard Offline
Ivrig
Ivrig
Jeg skjønner ikke at så mange biter på diverse teorier fremlagt av ymse amerikanske forståsegpåere... Avhengig av hvor man henter sin informasjon, kan man "dokumentere" hvilket som helst scenario på hva som skjedde 911.
Jeg kan nok av ganske så mange stemples som supernaiv, men jeg har sterk tiltro til den offisielle versjonen av hva som skjedde denne septemberdagen. At det er enkelte forhold som ikke forklares eller holdes borte fra offentligheten, finner jeg helt naturlig da det kan være informasjon som kan kompromittere og påvirke sikkerhetspolitikk, avdekke svake punkt innen sikkerhet og enkelte tjenesters kapasiteter osv osv... Jeg mener også at det er enkelte forhold hvermansen ikke verken har behov eller godt av å vite.
Videre har man ikke så mange tilsvarende hendelser i historien å sammenligne med, så hvordan bygninger påvirkes og evt ramler sammen i et slikt scenario... Tja, det kan vel være at ikke alt lar seg forklare.
Når man i tillegg tenker litt på hva det ville innebære av folk og ressurser for å manipulere bygningene i forkant, blir det i mitt hode enda mer usannsynlig. Vi vet jo alle hvor flinke store grupper mennesker er å holde på hemmeligheter.
911 har påvirket livet mitt i særs stor grad, og jeg har lest mye om det som ledet fram hendelsene denne dagen. Da har jeg holdt meg til annerkjendte bøker og har styrt i stor grad unna konspirasjonsgreiene. Jeg har imidlertid lest litt og bl a sett et par av filmene (bl a Loose Change(?)). I mitt hode fremstår det som svada fra ende til annen.
...men så jobber jeg i chemtrail-bransjen også, da...

H

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855473 12/09/2014 09:55
EgilS Offline
More than words
More than words
Du tar konspirasjonsvideoer på nettet og uttalelsene til en forskrudd tidligere FBIer (som ble sparket fra jobben sin og mener at FN sprayer England og Nordeuropa med gift fra fly?) for god fisk, men lytter ikke til professor i materialvitenskap på MIT?

http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855474 12/09/2014 09:57
sveinaa Offline
More than words
More than words
Jeg lurer litt på hvorfor man ikke bruker chemtrails og mind-control programmene mer aktivt i konflikt områder. Ville jo vært mye mer fornuftig enn feks bakkestrid?

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: sveinaa] #1855479 12/09/2014 10:03
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!

Jaja, personhetsing er sikkert gøy det. At jeg setter spørsmålstegn skal få noen individer til reagere slik, så er det faktisk de som sitter på problemet. Husk at jeg har ikke påstått noe som helst her. Siden du mener det er så galt å tvile her, så må du jo sitte på den absolutte sannhet. Hva får deg til å tro at du gjør det? Det ihverfall galskap.

Det var ikke meningen å hetse deg. Beklager det. Håper du kan akseptere min unnskyldning.

Det jeg ikke forstår, er hvor bombastisk en sannhet eller svar må være før det er akseptert av deg? Som eksempel kan man kalle din form for å legge frem ting som din "metode", og det jeg faktisk sliter med å fatte, er at en slik "metode" ville skaffet deg toppkarakterer på et masterstudium om innovasjon. Din "metode" ville jo potensielt undergrave all tilgjengelig litteratur det ikke er total enighet om i faget du studerte?

At man har beskrevet et mulig hendelsesforløp betyr ikke det samme det hendelsesforløpet har skjedd. Det er det du ikke forstår, tydeligvis. At ingen andre bygg har klappet sammen på den måten før er noe andre ikke synes er merkelig, men det er helt adekvat at man mener det, siden ingen sitter på den absolutte sannhet. De to bygninene som ble truffet av fly kan nok forklares ut fra dette faktumet i seg selv(truffet av fly), bygg 7 derimot ble det første høyhuset som klappet sammen pga brann uten å direkte truffet av fly. At det kan skje er klart, men skal det ikke være lov å tvile. At tre bygg på samme sted detter sammen på tilsvarende samme måte, "helt perfekt", kan man jo også tro på, siden de i teorien er forklart, med det er nok adekvat å tvile. Og det er alt jeg har gjort. Hvis noen kommer med noe endelige beviser, så har jeg ingen problemer med å kjøpe det. En mulig forklaring er ikke det samme som endelig bevis.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855483 12/09/2014 10:06
Lurifax Offline
Besatt
Besatt

Han har da vitterlig pekt på ekspertise i saken, det er bare det at du tilsynelatende mener at alt dette er en del av en stor cover up.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855486 12/09/2014 10:07
Hvilepuls Offline
Besatt
Besatt
Jeg har ikke sagt at dette er en inside job. Jeg har ikke sagt noe som helst. Jeg bare tviler. Jeg vil gjerne at noen forklarer hvordan disse byggene kan falle i tilsvarende fritt fall uten at den indre strukteren har blitt ødelagt først. Vær så god....

Men mtbmaniac postet jo en ganske god forklaring. Konstruksjonen er ikke sterk nok til å stå imot den store massen med fart som raser sammen, konstruksjonen er som et eggeskall, og temperaturen samt de direkte materielle skadene der hvor flyet smalt inn i bygningen, var tilstrekkelig til å skape svikt i ett nivå. Massene av alle nivåene over skapte deretter en korthus-effekt. Etasjene svikter vel på svakeste ledd først, og høyden på en etasje er såpass liten at det ikke blir noen stor vinkling på etasjene over i forhold til under, og dermed kollapser de liknende det som av enkelte påstås å være et sikkert tegn på controlled demolition.
Men jeg skjønner godt tvilen. Som jeg skrev, det skal en del ekstra googling og kunnskap til for å f.eks kunne ha en mening om han FBI-duden det bl.a er snakk om her, har blitt et psykiatritilfelle, du må jo da ha oversikt over andre ting han har sagt. Kombinert med det at vi vet med sikkerhet at staten gjør ting som ikke tåler offentlighetens lys, gjør at det er vanskelig med sikkerhet å avfeie konspirasjonsteorier.
Ekkel tråd forresten. Får helt klaus av å tenke på 9/11. Tror jeg skulle hatt en solid fallskjerm for å jobbe høyt oppe i finansverdenen. ICON_WINK

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855492 12/09/2014 10:13
sveinaa Offline
More than words
More than words

At man har beskrevet et mulig hendelsesforløp betyr ikke det samme det hendelsesforløpet har skjedd. Det er det du ikke forstår, tydeligvis. At ingen andre bygg har klappet sammen på den måten før er noe andre ikke synes er merkelig, men det er helt adekvat at man mener det, siden ingen sitter på den absolutte sannhet. De to bygninene som ble truffet av fly kan nok forklares ut fra dette faktumet, bygg 7 derimot ble det første høyhuset som klappet sammen pga brann. At det kan skje er klart, men skal det ikke være lov å tvile. At tre bygg på samme sted detter sammen på tilsvarende samme måte, "helt perfekt", kan man jo også tro på, siden de i teorien er forklart, med det er nok adekvat å tvile. Og det er alt jeg har gjort. Hvis noen kommer med noe endelige beviser, så har jeg ingen problemer med å kjøpe det. En mulig forklaring er ikke det samme som endelig bevis.

Hva er en god nok forklaring da? Som en oppegående og smart person vet du at det meste her i verden ikke er absolutte sannheter men sannheter basert på det vi vet per nå.

De som undrer meg er at man vektlegger dårlig sannsynliggjøring på lik linje med god sannsynliggjøring. Jeg opplever i alle fall at de fleste som har forsøkt å sannsynliggjøre det offisielle hendelseforløpet er fagpersoner med fagligtyngde, mens de som sår tvil er marginale fagpersoner uten fagligtyngde i det hele tatt.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: Lurifax] #1855494 12/09/2014 10:15
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Sitat: Lurifax

Han har da vitterlig pekt på ekspertise i saken, det er bare det at du tilsynelatende mener at alt dette er en del av en stor cover up.

Jeg har ikke påstått noen ting rundt den videoen, og ikke sagt noe om cover up. Men er strukturen svekket på forhånd, så må jo mye til for at det har skjedd. Hvis han ikke er forskrudd, og dette er sant, så er det jo problematisk. At du bombastisk vet en person som steg gradene i FBI er forskrudd, så får stå for det.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855496 12/09/2014 10:17
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Hvor har jeg bombatisk fastlått det ene eller det andre?
Vet du hva ordet tilsynelatende betyr?

Forøvrig er jeg helt på linje med siste innlegget til Sveinaa.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855498 12/09/2014 10:19
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

At man har beskrevet et mulig hendelsesforløp betyr ikke det samme det hendelsesforløpet har skjedd. Det er det du ikke forstår, tydeligvis. At ingen andre bygg har klappet sammen på den måten før er noe andre ikke synes er merkelig, men det er helt adekvat at man mener det, siden ingen sitter på den absolutte sannhet. De to bygninene som ble truffet av fly kan nok forklares ut fra dette faktumet i seg selv(truffet av fly), bygg 7 derimot ble det første høyhuset som klappet sammen pga brann uten å direkte truffet av fly. At det kan skje er klart, men skal det ikke være lov å tvile.

Bygget var fysisk skadet. Fasaden var knust, bærebjelker knust. Bygget hadde konstruksjon som gjorde at om én seksjon falt vil det dra med seg resten.

Kan du ikke lese deg litt opp på faget og den faktiske konstruksjonen av bygget, eller lytte til folk som faktisk har slik kompetanse?

At tre bygg på samme sted detter sammen på tilsvarende samme måte, "helt perfekt",

Hvor har du fått det fra at det er "perfekt"? Her forvrenger du virkeligheten. Bildet nedenfor viser ikke noe som helst "perfekt". Det er ikke kontrollert fjerning. Det er ikke implosjon. Hvorfor sier du at det er "perfekt" når det opplagt ikke er det?

Jeg tror svaret er: fordi du ikke ser forskjell. Du ønsker å overbevise deg selv eller andre om at andre teorier er mulige.

Det brant også i flere timer der, angivelig samtidig som det var sprengstoff klistret til alt av bjelker. HErregud hvor tett i pappen må man være? Hvaslags sprengstoff tåler den varmen i 2 timer uten å bli kritisk og sprenge ukontrollert? Hva med elektronikken og tennsatsene som må til for å styre og utføre sprengningen og kablene som må være strukket gjennom bygget, hvordan skulle det tåle brannene?

kan man jo også tro på, siden de i teorien er forklart, med det er nok adekvat å tvile. Og det er alt jeg har gjort. Hvis noen kommer med noe endelige beviser, så har jeg ingen problemer med å kjøpe det. En mulig forklaring er ikke det samme som endelig bevis.

Det høres ut som du ønsker at det skal være andre årsaker enn det som er blitt fremlagt, uansett hvor gjennomtrengende, omfattende og grundig bevisene faktisk er.

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: sveinaa] #1855502 12/09/2014 10:23
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!

Hva er en god nok forklaring da? Som en oppegående og smart person vet du at det meste her i verden ikke er absolutte sannheter men sannheter basert på det vi vet per nå.

Bingo, og det er poenget her. MAN VET IKKE SIKKERT. Men mange har et sterkt behov for å forsvare "en absolutt virkelighet de bestemmer seg for", gjerne med personangrep. Og for min del finnes veldig få absolutte sannheter. Det eneste jeg har sagt er at det er ting som skurrer i forklaringen, men har ingen problemer med at andre synes dette er rosenrødt.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855505 12/09/2014 10:24
T
Tor Arne Offline
Besatt
Besatt
T

Bingo, og det er poenget her. MAN VET IKKE SIKKERT. Men mange har et sterkt behov for å forsvare "en absolutt virkelighet de bestemmer seg for", gjerne med personangrep. Og for min del finnes veldig få absolutte sannheter. Det eneste jeg har sagt er at det er ting som skurrer i forklaringen, men har ingen problemer med at andre synes dette er rosenrødt.

Hva er mest sannsynlig da?

Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: mtbmaniac] #1855506 12/09/2014 10:25
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!

Det høres ut som

Ja, det er mye man kan pålegge andre av meninger, og angripe det. Det bør man kanskje spare seg for.

- Voltaire
Re: 9/11 Bare jeg som tviler? [Re: supernalle] #1855510 12/09/2014 10:29
sveinaa Offline
More than words
More than words

Tuller du med meg eller? Om beskrivelsen; "en absolutt virkelighet de bestemmer seg for", passer for noen, må det i alle fall være de kildene som ikke tror på den offisielle forklaringen.

Side 3 av 6 1 2 3 4 5 6

Moderator  support