Har vel tilbrakt ca 1 år tilsammen de siste 10 årene. Så har vært der mye og bodd på alle sider av øya. Aldri midt på riktignok. I mine øyne er det desidert best å bo i Palma området. Da har du kort vei til alle de fineste fjellveiene (med unntak av Sa Calobra), de fineste småvei rutene mot Petra og mest som skjer. Palma har masse fine resturanter og annet gøy som skjer når man skal på parferie.
Alcudia området syntes jeg ikke er i nærheten sykkelmessig. Fint i forhold til Lillestrøm, men langt til de fineste stedene.
Dette har vi pratet om før:-)
Og litt artig det med Alcudia, og som Ole ikke syns er så bra. Da vi bodde der sommeren for 2 år siden bodde vi rett ved siden av Team Sky. Traff på de oppe i fjellene et par dager..og som en annen skrev da..holder det for Team Sky så holder det for meg:-)
Har vært en del turer til Girona også, der mange av proffene har hus, deriblant Wiggins, og er ikke så voldsomt med fjell rundt der...
Grunnen til at Ole vil til Palma er at han lar dama bestemme:-) Og jeg innrømmer glatt at utvalget når det gjelder shopping og restauranter er bedre der. Men at det skal være så voldsomt mye bedre som utgangspunkt...vel vel...
om man vil bo med muligheter for fjell er det gamle sanatoriet i Lluc midt i blinken, men blir nok litt rolig...