Hei!
Takk for år alle sammen. Det er dere som deltar som gjør denne cupen til det den er, og til noe jeg gidder å bruke en hel del frivillige timer på hvert år.
Er det noen som har innspill til oss som syr sammen opplegget så er vi takknemlige for å få dem med når vi evaluerer. Vi kan få dem i tråden her eller på PM om det er ønskelig.
Vennlig hilsen
Lars Birger Nielsen
I United Bakeries Cup komiteen for Follo SK
Hei
jeg synes UB Cup er et fantastisk tilbud til terrengsyklister i Oslo-området. Hele familien drar avgårde og vi stiller i alt fra klasse K12 til Menn Sport 40-49. Min sønn har blitt aktiv terrengsyklist - det hadde han ikke bltt uten UB cup. Det skyldes at det mangler rundbaneritt for barn og ungdom utenom UB Cup. Norgescup blir for langt unna.
Så jeg håper dere fortsetter - dere spiller faktisk en nøkkelrolle i rekrutteringen.
Skal jeg komme med noen innspill så må det være;
- prøve å justere løypene til mer flyt og mindre knot (blir til tider vel mye røtter, stein og gjørme), feks Skullerud er moden for en justering.
- likte det dere gjorde på Gullhaug i siste ritt; flere korte runder med opp og ned hele tiden (mer WC style...)
- Rye gjør en kjempejobb på Langsetløkka
- løypene til unge jenter kan gjøres hakket mindre teknisk, men gjerne lenger. Kan være en litt for stor barriere å debutere.
- Det kreves deltakelse i for mange ritt for Sports-klassene. Vi har jobber og rekker ikke flere enn feks 5 per år.
Stå på - dere gjør en kjempejobb!