Nytt år og nye muligheter gjør at jeg vurderer å selge min allsidige sti- og enduromaskin!
Dette er den råeste sykkelen jeg har hatt og den har vært med på mye moro. XX1 med 32T foran er midt i blinken og ENVE hjulene er stive, sterke og responsive så det holder. Shimano XTR bremser med kjøleribber (bygget om til 180mm skive bak) er blant det beste du kan få tak i om dagen.
Her er specliste: Størrelse - LARGE - styrevinkel 67 grader Hjul - Enve AM m DTSwiss 240 nav og Maxxis Minion DH 2,35 ST evnt 2,5 EXO Gaffel - Fox Float 34 CTD kashima 160 mm (nyservert januar-14) Bakdemper - Fox Float CTD kashima 160 mm Gir - SRAM XX1 med 32T foran Bremser - Shimano XTR Krank - SRAM XX1 karbon Kjedefører - Ettermontert MRP kjedefører (oppe) med bashguard Setepinne - Reverb 125 m/høyreremote montert oppned på venstre side Sete - Specialized Henge 141 eller WTB originalsetet Stem - Thompson Styre - RaceFace Sixc carbon 72,5 m ODI Peaty eller Berrecloth holker Styrelager - CaneCreek 110
Dette er en fantastisk sykkel som jeg har brukt både på Terrengsykkelrittet og 2 enduroritt i fjor sommer pluss tur til Skottland og Spania. Den svelger alt og pusher deg videre. Den er godt vedlikeholdt og tatt vare på, dog med noen kosmetiske merker i krankhuset osv som en sykkel som brukes vil få.
Dette er den absolutte toppmodellen og nypris var mellom 75' og 80 000 ifjor. Det er samme farger på årets modeller forøvrig.
Jeg vurderer å selge denne for 38 000,- / BUD Interesserte kan ta kontakt på PM eller tlf 922 65 909 for besiktigelse og prøvekjøring. Bærum/Oslo-området.
Spørsmål kan stilles her i tråden så skal jeg svare etter beste evne (",)
Bilder :
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Tok et par timer i Trulsen utenfor Oslo idag for å sjekke formen og føret.
FANTASTISK, med tidvis sol og fine stier. Som ventet satt Minion SuperTacky som klister på våte røtter og jeg fikk bekreftet at dette er en sinnsykt bra sykkel, både opp, bort og nerrover!
Friste, friste :
Rollercoaster etter sjokoladerast.
Flott utsikt over Oslo.
Jeg håper du tar feil for dette er virkelig et smykke av en sykkel med bare toppklasse komponenter.
Og jeg må si at å skrote alle 26" sykler bare fordi bransjen har meldt inn en ny kid i klassen blir for dumt. Så stor forskjell er det ikke på 26" og 27,5" for (grov) stisykling.
Men det er markedet som bestemmer, sykkelen er tross alt ikke mer verdt enn det noen velger å betale for den. Heldigvis har jeg valget om å la vær å selge og heller ta en ny fantastisk sesong på den.