Det er/har vært åpning for reklame på bib'en i Rye. Trøya skal være ren.
Står det skrevet i sten noe sted at det må være slik? Som Norges desidert største klubb, villet man garantert kunnet dra inn store midler på en eventuell trøyesponsor, som f.eks. kunne brukes til å øke satsingen på unge ryttere betraktelig. Biben har vel hver gruppe i Rye kunnet gjøre akkurat hva de vil med. En sub-optimal løsning mener jeg, da det er uryddig at mange farter rundt med forskjellige bib'er samt at de store summene uteblir.
Aner ikke om dette er avgjort en gang for alle, men tradisjonen med ren trøye står vel ganske sterkt. Åpenbart en attraktiv trøye for sponsorer, det sniker seg jo med en Rye-rytter på nær sagt alle bilder som publiseres fra norske turritt.
Tror syklister bruker alle designkreftene på å finne drømmesykkelen slik at de ikke orker å ta for seg hylsteret oppå. Omtrent som i am car miljøene. Inkludert meg selv.
HCK kommer i anledning Master NM hos Frøy med ny tempodrakt til sin kontingent. Vi jobber med en gradvis fronting av stripene våre som signaturtrekk på drakter, og fortsetter med rosa som rittfarge.
Sesongstart på søndag, hvem er klare for Stjernetråkken?
Jeg har en hvit og rødprikkete trøye (har du den inverterte er du kul). Sto veldig godt til en mørkeblå og Celeste bukse med Bianchi-Martini Racing på syntes jeg den gang da på nittitallet.
Er det bare jeg som synes at Holmenkollen godt kunne hatt de loddrette stripene foran også?
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Er det bare jeg som synes at Holmenkollen godt kunne hatt de loddrette stripene foran også?
Det synes vel omtrent ikke i tempostilling?
Og jeg tror ikke det hadde sett så kult ut om den gikk helt ned foran heller. Kanskje en liten bit ned fra halsen og ned på brystkassa hadde tatt seg ut?
Kanskje det? Jeg tipper at designet vi ser på tempodrakten også skal brukes på standardantrekket sånn etterhvert.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei