Et Canyon Ultimate CF SLX rammesett havner på ca. 17 500 levert på døren. Vil gjerne se om det finnes "Pro-tour-nivå" rammer som kan matche den prisen. Geometrien er definitivt ræser, men komforten er uovertruffen
Et Canyon Ultimate CF SLX rammesett havner på ca. 17 500 levert på døren. Vil gjerne se om det finnes "Pro-tour-nivå" rammer som kan matche den prisen. Geometrien er definitivt ræser, men komforten er uovertruffen
Svarte helvete...... Det viser seg at ramma ikke er tilgjengelig før mot slutten av april 2014. Det er naturligvis alt for seint så nå må jeg finne et alternativ
Jeg liker Bianchi, men de kan ikke være svarte eller røde og så burtetter. Sempre Pro er mye racerramme for pengene. Cannondale Evo og Synapse er begge fine. Nevnte Giant også.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Jeg liker Bianchi, men de kan ikke være svarte eller røde og så burtetter. Sempre Pro er mye racerramme for pengene.
Sempre Pro i svart er jo nydelig. Hadde bestillt en slik, men pga utsatt leveranse gikk jeg for Canyon SLX istedenfor. Er ikke lei meg for det, men uansett; blir det noe oppfølging på Canyon/Rose artikkelen?
<snipp> blir det noe oppfølging på Canyon/Rose artikkelen?
I bladet vil jeg tro.
Alpers mente dette ville komme på nett i løpet av 14 dager. Dette skrev han for ca 2 uker siden, så jeg venter i spenning og regner med det dukker opp en gang i kommende uke.
Det var planen, ja, men så ble det tvungen ferieavvikling med et arbeidsopphold i Cape Town som tar litt tid. Det kommer om ikke altfor lenge, dvs slutten av denne uken.
Svarte helvete...... Det viser seg at ramma ikke er tilgjengelig før mot slutten av april 2014. Det er naturligvis alt for seint så nå må jeg finne et alternativ
Da var det en Canyon Ultimate CF SLX 8.0 i hus. Jeg aner ikke hvordan kvaliteten på Mavic Kysrium Elite hjula er, men jeg liker umiddelbart AC aero 420 hjula bedre av utseende(lettere er de også) Syntes ramma var skikkelig kul, nedre røret er svært som fy Den veier 6,8 kg slik den står nå med 2 flaskeholdere Kommer til å sette på en zipp styre og et annet stem jeg har liggende, samt en annet sete. Tipper jeg da ligger på 6,7 kg Nå er det tid for første rulletur og de grøvste justeringene :-)
Selv har jeg fått litt avsmak for de Elite Bottle Cages, synes de var usedvanlig trange til Camelbak Podium-flaskene mine, nå sporter jeg noen plain blacks fra XXL til 40kr, føles mye bedre.
Ksyrium-hjulene er noen skikkelige arbeidshester. Tåler masse juling, lette å utføre service på, rimelige og godt tilgjengelige deler og gode å kjøre på. Jeg ville beholdt dem som et meget godt nummer-to-hjulsett som alltid står klare, men tror ikke jeg ville byttet dem ut med fordel for AC420-hjulene.