Ingen som hører på Italo, jo! Så mye bra, men bestest er Koto med Jabdah! Denne har jeg på vinyl også!
Ellers har man Fun Fun og deres uskyldige Baila Bolero
Så har vi den oh så entusiastiske opptredenen til Ken Laszlo da han fremførte Tonight på katalansk TV
Og en av mine favoritt-italolåter. Dharma med Plastic Doll
Og en av superstjernene i Italo-discoens verden: Den Harrow. Har en fantastisk herlig låt med en tekst det ikke er mulig å la være å bli fascinert av: Future Brain. Fan freakin tastic
Og til slutt en video som er noe av det mest absurde jeg har sett. Scotch med Disco Band:
Er i London i november mens både Deafheaven og Dillinger Escape Plan har konserter samme kveld...Problemet er ØKH ikke har spesielt til overs for denslags konserter og musikk, der går det mest i John Mayer og Bastille. Tips mottas med åpne armer om hvordan få lurt hun med.
On another note, her er ei sabla fet Italo-låt.
Re: Musikk bare du liker - tråden for musikk(videoer)
[Re: baronKanon]
#169449305/10/201319:42
Jeg har delvis forgjeves prøvd å pushe Lambchop på alle i min omgangskrets. Har hatt mange STORE konsertopplevelser med Kurt og co! Her med The petrified florist fra det fantastiske albumet Nixon:
Lambchop er fint. Hos meg er Is a woman favoritten.
For meg er ikke disse obskure, men det er overraskende fåe som kjenner til de: Modest Mouse - spesielt albumene The Moon & Antarctica og The Lonesome Crowded West
De så jeg på So What i -98 el. -99, som oppvarmere for Built to Spill. Ble imponert, men klarte aldri å rote meg til å kjøpe noe av dem. Er litt lettere tigjengelig nå enn det var da.
Didn't anybody tell you how to gracefully disappear in a room?
[Re: tmork]
#169484506/10/201316:49
The The klarte fint en del top 40-noteringer (men ikke med Infected), dog ikke her til lands.
Tror den plata låg sammenhengende rundt 6 måneder på spilleren back in the day.
The The ble spilt svært hyppig på studenthybler jeg vanket i på 90-tallet. Mener å huske at de også ble spilt på P3 med låter fra albumet Dusk. Tror hvertfall Dogs of lust hadde en viss kommers appel. Gode minner!
[Re: tmork]
#169484906/10/201316:55
The The klarte fint en del top 40-noteringer (men ikke med Infected), dog ikke her til lands.
Tror den plata låg sammenhengende rundt 6 måneder på spilleren back in the day.
The The ble spilt svært hyppig på studenthybler jeg vanket i på 90-tallet. Mener å huske at de også ble spilt på P3 med låter fra albumet Dusk. Tror hvertfall Dogs of lust hadde en viss kommers appel. Gode minner!
Dusk er knakande god den og, men personlig favoritt er Infected fra 1986.
Filler'n ja. Har aldri vært opptatt av singellista, kun albumlista som fattet min interesse (ikke veldig mye heller). Men de var tydeligvis mer mainstream enn jeg trudde.
[Re: Tange]
#169487306/10/201317:49
Filler'n ja. Har aldri vært opptatt av singellista, kun albumlista som fattet min interesse (ikke veldig mye heller). Men de var tydeligvis mer mainstream enn jeg trudde.
Vel, mainstream eller ei, litt rar og deilig musikk er det.