Min første karbonhoj, Cannondale SuperSix EVO RED 2013-modell. Med Velocity A23/CycleOps PT-hjul er dette en rimelig amerikansk sykkel, med noen dæsher italiensk, fransk, sveitsisk, tysk og norsk(!) -- for ikke å snakke om de landene delene faktisk er laget i...
Skal nok jobbe meg ned gjennom stack'en gjennom sommeren.
Har allerede blitt mobbet fordi jeg byttet ut hvit/blå Edge 500 med matchende sort/rød.
dæven, den var jaggu finfin, fikk løst på sånn med engang jeg men meridan får holde ett år til,
Str 51cm Cervelo R3/ultegra med Zipp 303CC Byttet fra 3t ergonova til 3t Rotundostyre. Ellers ingen heftige bytter av deler (er klar over at gaffelrør ikke er kappet enda.)
Samme sykkel som i fjor, Colnago M10 med Campagnolo Record og Easton EC90 hjul. Noen viktige oppgraderinger fra i fjor:
Campa SRM Wattmåler Selle SLR Carbonio sete Tillquist garminholder
oppgraderinger som skal utføres i sommer: Veloflex Arenberg dekk Original Colnago setepinne i samme grafikk som ramma Bytte tilbake til 3T Ergosum styre
WTF bullet?! Den kranken må da være montert 180 grader feil?!
Kjempefin Canyon, gaultier. De er veldig flinke til å bygge sykler pent. Chorus er en kjempegruppe, men vær klar over (vær klar over det!, haha) at stålboltene til Campa ruster lett. Et tynt diesellag holder dem blanke og vakre.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Genesis Equilibrium 20 2013 modell. Opprinnelig tenkt med Campa Athena, men det har utgått foreløpig.
Slik den er nå, er den satt opp med Dura Ace skiftere, Dura Ace krank og bakgir, Ultegra kassett og fremgir. Ritchey Classic styre, stem og pinne. Selle Italia Flite sete. Hjulene er foreløpig Shimano RS10, men de kommer plutselig til å bli erstattet med et hjulsett bygget på 105 nav og Velocity A23 felg.
Redigert av Espen E; 25/05/201313:49.
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
Genesis Equilibrium 20 2013 modell. Opprinnelig tenkt med Campa Athena, men det har utgått foreløpig.
Slik den er nå, er den satt opp med Dura Ace skiftere, Dura Ace krank og bakgir, Ultegra kassett og fremgir. Ritchey Classic styre, stem og pinne. Selle Italia Flite sete. Hjulene er foreløpig Shimano RS10, men de kommer plutselig til å bli erstattet med et hjulsett bygget på 105 nav og Velocity A23 felg.
Den lakkeringen der løfta R3 fra å være en dønn kjedelig, trendsettende karbonklassiker til å være en lekker og attraktiv trendsettende karbonklassiker. Hvordan er den sammenlignet med Ridleyen?