Dan kjører samme fit på styret som Leonardo Piepoli.
Tenker du på at jeg lar toppen helle litt nedover fremover? Her jeg sykler er det enten oppover, og da blir jo toppen på styret flatt, eller så er det nedover og da finner du meg i bukken. Hvis veien tilfeldigvis ikke går verken opp eller ned så er det fordi jeg er på strandpromenaden, på jakt etter is, og da har jeg uansett hendene helt på toppen av styret for best mulig utsikt etter gelato-skilt.
[edit] Nå bladde jeg litt bakover for å se på andres sykler og det ser jo ut som at alle nylig har gått fra terrengsykkel til racer og savner barendsene sine.
Re: Vis oss din 2013 Racer!
[Re: Dan]
#160179506/05/201317:31
Synes det er artig å se hvor lett det er mulig å få det til.
Blir nok byttet bremser tilbake til de vanlige superrecord, KCNC bremsene er ikke stive nok og vrir seg konstant. Ender vel en plass mellom 5,2 og 5,6 med de gamle bremsene og et litt mer behagelig hjulsett til vanlig bruk. Har lært at det er en grunn til at ting veier litt mer
#160203206/05/201322:59
[/quote] Ok! Holder det, eller skal jeg fortsette? [/quote]
Den jevne dryppelyden du hører er jeg som sitter nede på Kolsås med en brått oppslått sikleskade. Skaden kommer som følge av både viste sykkel og omgivelsene sykkelen befinner seg i.
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
#160205907/05/201306:02
Dan kjører samme fit på styret som Leonardo Piepoli.
Tenker du på at jeg lar toppen helle litt nedover fremover? Her jeg sykler er det enten oppover, og da blir jo toppen på styret flatt, eller så er det nedover og da finner du meg i bukken. Hvis veien tilfeldigvis ikke går verken opp eller ned så er det fordi jeg er på strandpromenaden, på jakt etter is, og da har jeg uansett hendene helt på toppen av styret for best mulig utsikt etter gelato-skilt.
Gjetter på at han tenker på at nedre del av styret ditt er vinklet litt vel mye i forhold til horisontalen. De "shallow"-styrene til Deda er vel tenkt å vinkles betraktelig mer framover enn hva du har gjort, og passer derfor de færrestes hender (mine herunder).
Gjetter på at han tenker på at nedre del av styret ditt er vinklet litt vel mye i forhold til horisontalen. De "shallow"-styrene til Deda er vel tenkt å vinkles betraktelig mer framover enn hva du har gjort, og passer derfor de færrestes hender (mine herunder).
Godt mulig. Jeg tror ikke jeg tør å vinkle det mer fremover. Da sklir jeg av når jeg bremser på humpete underlag med hendene oppe på hendlene. Bremsing fra bukken funker også fint. Har ikke følelsen at jeg må vinkle opp fingrene. Men det er jo fort gjort å ta en testtur med noen graders forandring for å se om man får en aha-opplevelse.
Canyon Ultimate CF 2011-modell. Totalt demontert og skrudd sammen igjen foran årets sesong. Bildet er litt misvisende, setet er i vater og nedre del av styre peker litt oppover. Vekt slik den står; omtrent 7,8kg.