Fy søren. Vidar Hitmaster Moen presterer å legge ut link til ulykken om hun som ble hardt skadd i kollisjon med lastebil i Søgne og LE av det.
Jeg har klart å la være å la meg provosere slik at jeg sender meldinger til folk (er blokket der) men denne klarte jeg ikke å la være. Jeg har invitert ham til en kopp kaffe:
Redigert av Raskall; 23/04/201312:13.
Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side!
[Re: Raskall]
#159253423/04/201312:16
Han har tidligere lagt ut videoer av syklister som blir påkjørt men denne her tar kaka. Som jeg skriver i en kommentar, håper jeg at pårørende som sitter i usikkerhet og fortvilelse på intensivavdelingen på Oslo Universitetssykehus, ikke leser dette.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: GeirK]
#159280223/04/201320:05
Til GeirK, Raskall, og alle andre som tar til motmæle mot sykkelhaterne i Facebook-gruppa så har jeg en ting å si: stå på! Man skal være over middels tykkhudet for å orke alle de stygge kommentarene man får fra disse mindre velartikulerte personene med tvilsom etikk og førerkort. Det er bra dere ikke tar dere nær av det og ikke lar vrøvlet stå uimotsagt.
"Is this the right place for an argument?" ..tydeligvis ikke, for jeg er blokkert fra å skrive på sida. Også jeg som hadde lyst til å krangle på Internett
Recovery-mode
#159286423/04/201320:47
Har begynt å involvere meg der nå så får vi se hvor lenge jeg får holde på. Men skremmende å se hvilke holdninger noen har når de sitter bak et tastatur.
Geir
#159290523/04/201321:18
Jeg har fjernet to venner på FB som var registrert som likere av siden der. Skal ta det opp in person når de påtreffes neste gang.
Forøvrig på innlegg av andre ser jeg at det var et bilde av noen syklister midt i kjørefeltet gjennom et lyskryss, postet av Leif Tore Stensrød. Det må sies å være det dårligste eksempelet på feilsykling, evt. et godt eksempel på at bilder lyver. Bildet er tatt i Prinsessegata i Skien, lyskrysset er plassert i bunnen av bakken som er rimelig bratt, tipper de lett har 50-60 km/t ned der, så iallefall ingen som blir hindret av de på de siste par hundre meterne før bildet er tatt, og heller ikke et par hundre meter etterpå utover slettene.
Nesten 24k likes nå. Leste en del men måtte bare gå ut, ble for provosert.
En mindre venn, en jobbsøker som ikke kommer på intervju og mindre tro på menneskeheten. Fant ikke det nye graph søket så hadde vært interessant å sett koplinger fra gruppa mot mine relasjoner.
En mindre venn, en jobbsøker som ikke kommer på intervju og mindre tro på menneskeheten.
De av oss som lever av rekruttering sjekker normalt sosiale medier når vi skal vurdere kandidater. Det er det nok få av disse tomskallene som tenker på....
Spørsmålet er hva man kan anmelde for.. Uansett; er man så dum at man legger ut video med fullt navn på seg selv og medsammensvorne, så fortjener man ikke bedre. Fant ihvertfall både bilde og mer info om en av gutta, så her er det mulighet for å rydde opp litt.
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
#159843201/05/201318:25
Er veldig enig om at dette er et godt innlegg, kan ikke se for meg at de ignorerer det innlegget der helt. Og ja de burde skifte navn fra "Hater" til "Misliker"
#161307225/05/201307:34
At jeg gidder å lese denne gruppa. Jeg er glad jeg er bannlyst fra å skrive der for jeg hadde blitt meget ufin mot mange av dem.
Når man ser på språket haterne fører, tolkninger av reglene og holdningene overfor andre mennesker så synes jeg det er rart at disse har klart å tilegne seg kunnskaper til å bestå førerprøven.
Mr. Lysklett er et spesielt interessant tilfelle. Det er fascinerende å se hvordan han regelrett dikter opp lover og regler. Om han benytter hersketeknikk eller bare er dum vet jeg ikke.
*sukk* Takke seg til sykling i skogen.
[Re: Raskall]
#161315925/05/201312:55
Jeg har gitt meg både på denne og på "Vi som hater syklister". Det tar for mye tid og på sistnevnte figurerer en del personer som ikke er i læremodus. De er rett og slett for kørka til å ta til seg argumenter og hvis du ber dem redegjøre for noen av påstandene de kommer med, skyver de bevisbyrden over på deg. Bjarne Lysklett figurerer på begge. Hvis du synes han er vanskelig, prøv deg på Stella Hansen på "Vi som hater syklister". Se for deg en hissig cyber-lemen med konstant PMS og assumptionitis som spinner rundt og sprer syklisthat mens hun tolker alt du sier, negativt og positivt i sitt eget favør. Sistnevnte side har ingen sensur, så her går det antakelig an å teppebombe om man er mange nok - men jeg kaster fra meg stafettpinnen.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
#161318625/05/201314:41