Takk for dagens hardøkt:). I mine øyne er løypa teknisk azz:). Særlig de droppa sliter jeg med, skjønner ikke hvordan jeg skal takle de.. Takler det ikke, får sperre..
Konge ritt i morsom trase, noe teknisk som Øistein beskriver, men jeg liker det litt sånt. Er ganske likt som sti nettet i nærområdet mitt.
Jeg ble bare aldri venn med den lange kloppen og tapte litt tid hver runde på den. Var vel av den på alle runder untatt siste runden, 3 runden måtte jeg kjøre utenfor og ut i gjørma pga en gammel mann trasket over der...
"Droppa" tok jeg lett, var kun et jeg slet litt med å få flyten inn i neste hindring som kom med engang, men gikk på 2 siste rundene uten beina nedi.
Var i bakken 2 ganger, pga sleipt underlag men ellers satt Race King 2.2 bra i dag. Ene kontakten med underlaget skjedde like ovenfor Haraløkka på runden etter lange området men før runding. Skarp sving venstre med underlag av røtter smo ligger opppå stien, gjørmete rundt og fikk skrens, seilte bortover på ryggen så løypevakta kom løpendes, men gikk bra.
Hadde god hjelp på siste halvdel av runde 1 og runde 2 da jeg la bak 2 Frøy ryttere som kjente sporvalgene litt bedre.
Morsomt med rundbaneritt.
Dårlig påmelding/oppmøte på kretsmesterskap, skjerp dere folkens
5 påmeldte fra indre østlandet cykelkrets, 4 av de fra min klubb. En av oss brøt, fyren fra en annen klubb brøt eller stilte ikke, resultatet var at JH-Sykkel tapetserte pallen med 3stk rød og blå kledde. Akkurat det så jo bare pent ut, men er plass til flere på denne typen ritt neste år.