Uke 20:
Startet uken med en veldig rolig og kort tur for å holde beina igang.
Så ble det speedseeding på fredag, der jeg knallet til det jeg orket. Som gjorde at jeg kom i pulje 4, som både ble litt for hardt dagen før et ritt, samt at jeg kanskje ikke var like pigg på lørdagen.
Grenserittet ble en morsom opplevelse og min første erfaring med rittkjøring. Det ga mersmak og jeg klarte å slå målsettingen min med god margin og endte med tiden 3:11:43!!
Sett i ettertid burde jeg nok ha tatt det roligere på speedseedingen og heller havnet i pulje 5 eller 6. For i pulje 4 så klarte jeg å bite meg fast til vi kom til prestebakke, der måtte jeg slippe og var veldig sliten.. Kom meg på slutten og fikk en del drahjelp fra kula til halden.
Andre erfaringer jeg tok med meg var at jeg må skaffe meg en ny sykkel! Sykkel med ødelagt demper, som jeg bare halvveis fikk låst var ikke oppskriften på en behaglig passering av terrengpartiene.
Jeg har også mye å hente på å disponere kreftene mine litt mer fornuftig, svidde av mye krutt på å prøve å tette luker som andre forran meg slapp.
Nå har jeg skaffet meg startnummer til Birken også, så da skal jeg bare fortsette treningen. Jeg har også satt meg et mål for neste grenseritt, da skal jeg under 3 timer!