Hei!
Ønsker å selge mitt hjulsett i forbindelse med kjøp av nytt. Hjulsettet består av følgende komponenter
Extralite hyperfront/rear m. endecaps for vanlig QR
Sapim CX ray sorte eiker og alunipler
Stans Crest 29" i sort uten dekaler
Samlet veier hjulsettet 1334g. R2-bike oppgir 100kg vektbegrensning, men Ole (Dogstar) er mer moderat og opplyser om 85 kg.
Hjulsettet er satt opp med gul stans teip. Det har gått rundt 25-30 mil og fremstår som helt nytt. INGEN merker i boss overhodet etter kassett, og hjulene er dønn rette og fine. For dere som bruker 15mm aksling foran er det mulig å kjøpe en
slik aksling, og vips har du et 15mm nav i front.
Kanon hjulsett om du vil ha noe LETT som samtidig er stivt og responsivt på 29". Hjulene befinner seg i Solbergelva nær Drammen for øyeblikket, men jeg kan ta de med inn til Oslo på torsdager og fredager og enkelte lørdager også. Kan også sendes på kjøpers regning.
Nypris hos Ole er rundt 11-12 tusen, og nypris hos r2-bike er 8100kr + frakt + gul teip. Jeg ønsker 5500,- for mitt, og ønsker å presisere at dette er så godt som nytt, det har ikke hilst på regnet engang.
Minner også om Lightningkranken jeg har til salgs for rundt 4000,- og kan ordne pakkepris om du har lyst på både hjul og krank for å dra av noen hundre gram.
Send PM, mail på mar10nfo att hotmail dåt cåm, eller sms på tlfnr 48 18 60 nittito
Slik ser det ut:
Wheelset by
Martin.F., on Flickr
Extralite hyperreardisc hub by
Martin.F., on Flickr
Extralite hyperfront disc hub by
Martin.F., on Flickr
Front of grafitti 3 by
Martin.F., on Flickr