OK.
Beklager at det tok litt lang tid til jeg fikk alt på plass men rett før 1. april så er vi i gang.
I mellomtiden har Biltema etablert seg i nabolaget så det er bare å ta meg en tur ditt og sykle hjem på herligheten.
Skal prøve å få med de enkle reglene:
Jeg skal samle inn 5000,- kroner for å kjøpe meg en Yosemite Hillrunner og sykle årets utgave av UltraBirken på den. Det skal hundre
individuelle deltakere til som hver donerer en 50-lapp. Det er ikke lov å donere mer enn én 50-lapp.
Etterat jeg har fullført UB trekkes det ut en deltaker som forplikter seg til å sykle et ritt selv på Hillrunneren (de som trur at den ikke overlever UB har jo ingenting å tape

). Jeg gjør bare et unntakk på denne regelen (hun/han veit nok hvem dette gjelder). Hvilket ritt får man bestemme selv, men det skal være med startnummer.
Hillrunneren kommer til å være rimelig 'stock' men jeg tar meg friheten til å bytte dekk og sete og foreta evt. små justeringer for å tilnærme meg min vanlige sittestilling. Akkurat slik jeg ville ha gjørt med en dyrere sykkel
Rykker deler under trening/ i oppkjøringen så blir de byttet ut med deler i tilsvarende kvalitet (jeg har mer enn nok deler på lageret, trenger nok ikke å bruke penger på reparasjoner).
Klarer dere ikke å bli 100 deltakere så går pengene til årets TV-aksjon. Siden sykkelen bare koster 3500,- blir det sannsynligvis noe penger igjen. Disse vil også gå årets TV-aksjon. (Eventuelle alternativer vurderes hvis de andre er enige)
Jeg skal prøve så godt jeg kan å komme med oppdateringer underveis over antal deltakere og gi klar beskjed når vi nærmer oss hundre stykker.
Jeg får litt hjelp til å føre 'regnskapet' og har derfor valgt å bare kjøre vanlig bankkonto som betalingsmåte. Det gjør det lettere for kompissen å beholde oversikten over antall donasjoner. Det er viktig at alle skriver hva betalingen gjelder + forumnicken (innbetalinger uten navn tas gjerne imot, de går til TV-aksjonen, men teller ikke i 'regnskapet').
Kontonummer:
1140.68.46042
Husk å skrive "melding/beløpet gjelder":
YosemiteUltrabirken + forumnick
Har jeg glemt noe?
Ikke? Da er det åpent for deltakelse.