Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

SYKKELEN MIN ER STJÅLET

SYKKELEN MIN ER STJÅLET #1231100 09/08/2011 11:06
S
superkjendis Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
S
Sykkelen min, en GT I-drive 5 1.0, ble stjålet fra Skoppum stasjon i Horten i tidsrommet 22.07-26.07.11. Har du noe info kan du ringe meg (Marius) på 90691983 eller politiet på 02800. Forholdet ble øyeblikkelig meldt til politiet, og jeg, i min enfoldighet, trodde at det hjalp at området der sykkelen sto parkert var video-overvåket. Men den gang ei. Politiet har ikke ressurser til å ringe jernbaneverket å be om en kopi av gitte tidsrom. I tillegg sletter jernbaneverket all video som er over 7 døgn gamle. Så når det kommer til retts-sikkerheten til oss som har sykler som koster like mye som noen biler er den ikke værdt papiret den er skrevet på. Dette kunne enkelt vert løst, men her går jeg å føler meg fullstendig overkjørt av et system som eksisterer kun for at vi skal føle oss trygge. Jeg føler meg ikke veldig tryg.....

Redigert av superkjendis; 09/08/2011 11:11.
Re: SYKKELEN MIN ER STJÅLET [Re: superkjendis] #1234384 12/08/2011 21:33
kleinsykkel Offline
Entusiast
Entusiast
Har du et bide? selv parkerer jeg ALDRI tråkkeren.....politiet har nok sitt med sitt...;)Ditt største håp nok jungelpatruljen f.eks.dette forum;)))lykke til. et bilde hjelper mye......

The only thing better then a KLEIN, is two...

ritt:lillehammer-oslo, grenserittet, birken på mosjonisttid:)
Re: SYKKELEN MIN ER STJÅLET [Re: kleinsykkel] #1234417 12/08/2011 23:19
Moonlit Offline
Ringrev
Ringrev
...lot du sykkelen din stå parkert på en togstasjon i fire dager?

Orbea landevei, Focus CX, On-One sti - Rittrank
Re: SYKKELEN MIN ER STJÅLET [Re: kleinsykkel] #1234555 13/08/2011 11:48
S
superkjendis Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
S
Har bilde, men data kunnskapen er så-som-så. Får ndet ikke helt til å passe. Noen tips?

Re: SYKKELEN MIN ER STJÅLET [Re: Moonlit] #1234558 13/08/2011 11:55
S
superkjendis Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
S
Ja, jeg gjorde det. Med komboen stålwire, tallkombo, metallhylser og gummiforinger PLUSS video-overvåkning var jeg mer enn sikker.
http://www.gjengangeren.no/nyheter/sykke...ilmen-1.6409574
Følg denne linken å les om saken, og vær så snill. Jeg har nettopp mista min kjæreste eiendel. Kom heller med konstruktiv kritikk, optimisme istedenfor etterpåklokskap. Det vitner om dårlig løsningsorientering........

Re: SYKKELEN MIN ER STJÅLET [Re: superkjendis] #1268849 25/09/2011 21:36
W
Wonderboy247 Offline
Fersking
Fersking
W
Ser du kom i samme båt som meg for ikke lenge siden. Off da. Jeg fikk ikke med meg denne nyheten i avisen, men fant den her.

Ikke lett å si hvem som står bak slike tyverier, men man tenker vel sitt, og jeg la merke til at begge syklene ved siden av min fortsatt var på plass. Min var tilfeldigvis endel dyrere enn disse til sammen. Teit å sette den der. Mange andre sykler stod plassert der også. Ikke lett å si om flere hadde blitt tatt, men det var i allefall mange igjen sent lørdag. Jeg kom for å hente sykkelen i 22-tia, e. en overnatting, med det jeg trodde var en LITEN kalkulert risiko. Aarg! At det ikke kan gå ann å la folks ting stå i fred! Utrolig irriterende. Også dette etter en tur med buss for tog fra NSB. Toppen av kaka, kronen på verket, at sykkelen er borte når man skal hjem sent på kvelden. Personen(e) bak burde fått sin straff for dette..

Jeg kan bare fraråde alle som er redd for sin sykkel mot å sette den på Skoppum st. Og sett, naturligvis lett å si, for all del ingen dyr sykkel der. I morgen blir det å kontakte de som har ansvaret for overvåkningen og sørge for at det som finnes blir gått igjennom av politiet. Vi får se hva som finnes på tape.

Har du erfaringer e.l. tips hører jeg gjerne fra deg.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå