Ser du kom i samme båt som meg for ikke lenge siden. Off da. Jeg fikk ikke med meg denne nyheten i avisen, men fant den her.
Ikke lett å si hvem som står bak slike tyverier, men man tenker vel sitt, og jeg la merke til at begge syklene ved siden av min fortsatt var på plass. Min var tilfeldigvis endel dyrere enn disse til sammen. Teit å sette den der. Mange andre sykler stod plassert der også. Ikke lett å si om flere hadde blitt tatt, men det var i allefall mange igjen sent lørdag. Jeg kom for å hente sykkelen i 22-tia, e. en overnatting, med det jeg trodde var en LITEN kalkulert risiko. Aarg! At det ikke kan gå ann å la folks ting stå i fred! Utrolig irriterende. Også dette etter en tur med buss for tog fra NSB. Toppen av kaka, kronen på verket, at sykkelen er borte når man skal hjem sent på kvelden. Personen(e) bak burde fått sin straff for dette..
Jeg kan bare fraråde alle som er redd for sin sykkel mot å sette den på Skoppum st. Og sett, naturligvis lett å si, for all del ingen dyr sykkel der. I morgen blir det å kontakte de som har ansvaret for overvåkningen og sørge for at det som finnes blir gått igjennom av politiet. Vi får se hva som finnes på tape.
Har du erfaringer e.l. tips hører jeg gjerne fra deg.