Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Hvilket nettbrett?

Re: Hvilket nettbrett? [Re: EiW] #1262746 16/09/2011 09:00
perbl Offline
More than words
More than words
Sitat: tendilenz
Hva er spesifikasjonene på iPad3? Har iPad1, hopper lett over 2'ern, men kan være interessant å se hva iPad3 blir. Selv om jeg tviler på at det store kjøpebehovet kommer.

Det har vel enda ikke skjedd at Apple har lekket specs annet enn mer eller mindre kontrollerte teaserlekkasjer før de har lansert en ny enhet, så dette er det nok ingen som vet. Jeg tipper det blir bedre enn iPad2 ICON_SMILE

Quote:
Ellers har jeg lært å ikke fokusere for mye på spek's da de sier lite om brukeropplevelsen. Veldig enig med klev1 lenger oppi tråden.

Veldig enig. Jeg satt og stussa på hvem som egentlig er målgruppen da LG lanserte ny mobil for en stund siden, og det eneste reklamen fokuserte på var "Dual core, dual channel" osv. Jeg føler jeg har kommet på det stadiet der jeg kun er ute etter å ha en bra brukeropplevelse, og sålenge hardwaren klarer å tilby meg dette bryr det meg katten om hva som sitter under panseret.

Per B.
Re: Hvilket nettbrett? [Re: perbl] #1262750 16/09/2011 09:03
cvrokka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: perbl
Jeg føler jeg har kommet på det stadiet der jeg kun er ute etter å ha en bra brukeropplevelse, og sålenge hardwaren klarer å tilby meg dette bryr det meg katten om hva som sitter under panseret.

Man er jo nødt til å tenke slik for å like apple sine produkter.

Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Re: Hvilket nettbrett? [Re: EgilS] #1262755 16/09/2011 09:10
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Man MÅ tenke på specs for å kunne like noen av de andres produkter også.

Hvor mange ræva nettbrett og telefoner med Android har det ikke kommet? De fleste, faktisk :-) Sånn er det når man ikke har noen krav til HW å forholde seg til. "Her er et OS, gjør hva dere vil med det..." Resultatet er fra ganske bra til fullstendig ubrukelig.

Konseptet Apple bruker kan man diskutere, men utviklere vet hva de har å forholde seg til. Ikke ulikt et annet elendig produkt, PS3, eller Xbox 360.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Hvilket nettbrett? [Re: EgilS] #1262767 16/09/2011 09:26
perbl Offline
More than words
More than words
Nå trives jeg greit nok med konsollene mine og jeg ICON_SMILE

I motsetning til tiden jeg var gamer på PC, der jeg gjerne brukte titusenvis av kroner rett som det var på ny hardware har jeg nå en dings jeg har spilt komfortabelt i sofaen med de siste årene uten annen kostnad enn spillene.

Men skal nok sies at det snart vil bli uhensiktsmessig stort gap mellom hva en sprek gamerPC er i stand til å drive kontra tilårskomne konsoller når de skal kjøre samme spill, så det er nok snart på tide å komme med en ny konsollgenerasjon.

Per B.
Re: Hvilket nettbrett? [Re: RazeFaze] #1262774 16/09/2011 09:33
BeefCake Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: RazeFaze
Man MÅ tenke på specs for å kunne like noen av de andres produkter også.

Hvor mange ræva nettbrett og telefoner med Android har det ikke kommet? De fleste, faktisk :-) Sånn er det når man ikke har noen krav til HW å forholde seg til. "Her er et OS, gjør hva dere vil med det..." Resultatet er fra ganske bra til fullstendig ubrukelig.

Konseptet Apple bruker kan man diskutere, men utviklere vet hva de har å forholde seg til. Ikke ulikt et annet elendig produkt, PS3, eller Xbox 360.

Vel, vil ikke si at PS3 eller Xbox 360 er elendige produkter. Er forsovet enig i at en del Andoird og Win telefoner har vært under iphone nivå, men de aller fleste av disse har da også hatt en særdeles snill pris uten abn krav etc, i motsetning til iphone. Samtidig så foretrekker jeg et fult fleksiblet OS fremfor et komplett lukket OS. iTunes og uendelig med synking uten mulighet til å koble mobilen til PC som en ekstern harddisk er for meg helt utenkelig. ICON_SMILE

- Mvh BeefCake
- - - - - - - - - - - - - - -
I may do foolish things, but I do them with great enthusiasm!
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support