2:24 på meg. Er happy med det gitt omstendighetene: Første ritt noen gang, råskinnet i går og start i pulje 2:40-3:00. Havnet i en fin gruppe og fikk være med å trekke litt også :-) stor stas!
Mvh Tobias
Redigert av tobiast; 01/05/201113:02.
Re: Ett sikkert vårtegn. Enebakk rundt!
[Re: tobiast]
#116191601/05/201112:51
2.14. Fornøyd med tiden, men havnet i en dårlig startsgruppe og måtte vente 40 min før en større gjeng kom. Tapte ca 9 min på det. morro og god stevning!
Får håpe det går bra med han som ble påkjørt av en bil ikke så langt fra Ikea og de som ble hentet med ambulanse på slutten
Viktigste er ikke å vinne, men å slippe feltet med stil
[Re: tobiast]
#116191901/05/201112:54
2.15 her. Første sesong på landeveien og rittdebut i dag. Veldig morro! Startet i 2.10-2.25 som var en helt grei fartsgruppe for meg - og fikk til og med prøvd meg på rullekjøring et par mil
Etter ca. 65 km surret jeg med å få flasken i stativet og mistet litt tempo - og vips var gruppen min borte. Syklet siste 15 km alene:(
Jeg så også de to som lå nede - det var mye blodsøl rundt hodet på han ene - håper det ikke var så ille som det så ut.
2,23 - Godt fornøyd med denne tiden i debutrittet, men kunne nok meldt meg på en raskere gruppe. Startet i gruppe 26 (2.25-2.40). Gruppa sprakk som en dong før den første mila var unnagjort. Måtte sykle 1,5 mil mer eller mindre alene før jeg kom opp til grupper som hadde trøkk.
I min landeveis-ritt-debut gikk det ganske bra. Startet i siste pulje og kom inn på 2.34. Trodde det skulle gå så mye værre. Gikk litt pent og pyntelig i starten, men vi fikk etterhvert opp tempoet. Var en fin sykkeltur det her
1:59 her. Mistet en flaske nesten rett ut fra start så jeg måtte sykle hele rittet på en halvliter vann. Hadde det tungt på slutten på grunn av for lite væske.
Må få kjøpt noen flaskeholdere som faktisk holder på flaskene
[Re: KjellMa]
#116193901/05/201113:37
I min landeveis-ritt-debut gikk det ganske bra. Startet i siste pulje og kom inn på 2.34. Trodde det skulle gå så mye værre. Gikk litt pent og pyntelig i starten, men vi fikk etterhvert opp tempoet. Var en fin sykkeltur det her
Rett under 2.30 fra samme pulje her. Var du med i det lille "toget" vi fikk til langs Øyeren? Vi ble vel en 4-5 stykker etter hvert
[Re: Raskall]
#116195801/05/201114:02
2:17 her. Trodde du kom inn før meg i mål Raskall? Jeg slapp gruppa vi var i rett etter den siste ulykken og havnet to min bak den i mål (Takk til dere to fra Asker CK og Aker solutions for bra tempokjøring inn... bena var ikke så spreke da:-)
P.S det var jeg som hilste på deg i feltet Raskall, hadde Eiker CK drakt - tok en råsjangs på at det var deg i Team Gravity drakt...:-) Det ble jo faktisk en tilnærmet rulle en periode sammen med dere.
P.S 2: mistet også en flaske som deg ponka.... den ristet ut av flaskeholderen i et av de dårlige asfaltpartiene i starten...! gel uten vann siste timen var klinete, og litt for lite fuel for meg:-( Ny flaskeholder er meldt her også!
[Re: M@rtin]
#116196301/05/201114:06
P.S det var jeg som hilste på deg i feltet Raskall, hadde Eiker CK drakt - tok en råsjangs på at det var deg i Team Gravity drakt...:-) Det ble jo faktisk en tilnærmet rulle en periode sammen med dere.
Nå er det kun Grenserittet jeg sykler som Team Gravity-medlem i år. Resten sykles som representant for sykkelklubben CK Øst. Så drakta var med andre ord en CK Øst-drakt. Men ellers stemmer "historien" . Hyggelig å bli gjenkjent i fremmed farvann.
[Re: ThB]
#116198401/05/201114:35
2:13 ble det til slutt. Greit fornøyd, men det var veldig bittert å slippe laget etter ca 65km med krampe i begge lårene. Heldigvis kom det noen sprekinger bak som holdt god fart. Kvikknet til etterhvert, men brant av det siste kruttet rett før bakken ut til E6. Hadde veldig lyst til å gå av sykkelen i siste bakken. Helt stopp i lårene...
Scott Foil Premium Scott Scale 30
[Re: Raskall]
#116199901/05/201114:56
Endel ivrige fotografer langs løypa som tok bilde av rubbel og rake, noen som har linker?
Mål 2015: Enebakk Rundt, Elgrittet, Østmarkrittet, Krepserittet, Nybakkrunden, Stomperudrittet, Oslo Triatlon, Stomperudrennet, HK-marsjen og Mangenskogrennet.
[Re: JanM]
#116212001/05/201117:26