Da er årets store høstbegivenhet i Trondheim over. Barteby Classic 2010 er historie. Siden Dan ikke har tatt bryet med å opphøye BBC 2010 til SSNM2010, har jeg tatt meg friheten selv. Bilder, referat og kommentarer kommer i tråden etter hvert. Men blodferske resultater må avsløres:
Vinner, og uoffisiell norsk singlespeedmester 2010: 1. HenrikG
Listen videre for alle som ble nummer 2: 2.1 John Ola 2.2 Martin 2.3 Andreas 2.4 Stian 2.5 Marius 2.6 Thomas 2.7 Paul 2.8 Kjetil 2.9 Øyvind (brutt etter 2 runder)
Gratulerer til alle deltagere, og hjertelig velkomne tilbake til Barteby Classic høsten 2011.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Jeg foreslår allerede nå at man finner en helg som ikke kolliderer med birkebeinerløpet i 2011!
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Jeg skjønner ikke at jeg ikke vant, jeg sykla visst så fort at fotografen ikke holdt følge... Moro med ritt. Ser fram til at alle terrengsykkelritt i Norge innfører girløsklasse innen 2050. (Jeg sykla i alle fall så fort at jeg kjørte ut av stien og mistet ledelsen på første runde)
-Marius
'The whole Universe is a large joke. Everything in the Universe are just subdivisions of this joke. So why take anything too serious.' - Zappa
Jeg skjønner ikke at jeg ikke vant, jeg sykla visst så fort at fotografen ikke holdt følge... Moro med ritt. Ser fram til at alle terrengsykkelritt i Norge innfører girløsklasse innen 2050. (Jeg sykla i alle fall så fort at jeg kjørte ut av stien og mistet ledelsen på første runde)
Joda. Jeg løp som en gal og fikk inn dette blinkskuddet. Sikkert derfor du ikke kom helt først, men som nummer to.ettellerannet.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Ja, dette var vondt. Ikke kan jeg skryte på meg tung utveksling heller, det var vondt læll. Fra tømmerstokken og ned var vel det eneste morsomme. Jeg innser at jeg suger på oppoverbakker. Jeg suger vel på kondis, rett og slett.
Her er ihvertfall noen flere bilder.
1. Vinneren var forkjølet og i bakrus, men allikevel blid 2. Knirkekne får miniverktøy i trøstepremie fra rittgeneral Hæ? 3. Papptallerkener som startnummer er genialt
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Dette skal definitivt gjentas til neste år, men da kommer jeg litt bedre trent og litt mindre passiv i starten så da klatrer jeg et par plasser! Hvite benvarmere i skauen er alltid like fint i norsk natur... Ps. Hadde litt flaks med kranken, venstre krankarm hang plutselig under foten når jeg kom til samfunnet i går, og ikke vil den på igjen heller.
Siden Dan ikke har tatt bryet med å opphøye BBC 2010 til SSNM2010, har jeg tatt meg friheten selv.
Jeg har prøvd å overse denne tråden for ikke plage meg selv, siden dette året har passert uten en eneste SS?M-deltakelse for min del. Men jeg kan gjerne ta på meg å klasse BC10 som NM og gratulere norgesmesteren. I tillegg vil jeg si at SS-miljøet i Trondheim har bevist at de er de mest velorganiserte i landet og dermed er fullstendig uegnede i sin fulle rett å arrangere eller utnevne NM fra nå av.
Gratulasjoner til Henrik, og en stor takk til ritt-direksjon, arrangements-komité, løypelegger-kommisjon og premieutdeler-triumvirator Bjarte. Godt jobba! Bare en liten, men dertil viktig kommentar, og selv om jeg absolutt ikke er tilhenger av dress-koder, men, som naturalisert trønder med blandings-dialekt, må jeg tillate meg å spørre: Hvor ble det av ansikts-behåringen? Og skinn-vestene? Har BBC blitt normalisert inn i en mer konform og glattbarbert sykkelkultur?
Ser nok sånn ut desverre, eller heldigvis som man ser det. Når Henrik har bestemt seg for hvilken veldedig formål han donerer pengene til kan det plusses på 150 fra meg. Rittgeneralen skal ha mange slags takk for lån av sykkel og et morsomt arrangement.
Vinneren har bestemt at pengene går til støtteforeningen for kreftsyke barn ( www.kreftsyke-barn.no ).
Og dere var flinke til å donere. Det ser ut til å bli over 2500 i potten!
Hvis flere føler trangen til å donere, men ikke deltok på BBC2010, er det bare å slå seg løs på nettsidene dere finner linket her. Eller gi til andre veldedige formål.
Gratulasjoner til Henrik, og en stor takk til ritt-direksjon, arrangements-komité, løypelegger-kommisjon og premieutdeler-triumvirator Bjarte. Godt jobba! Bare en liten, men dertil viktig kommentar, og selv om jeg absolutt ikke er tilhenger av dress-koder, men, som naturalisert trønder med blandings-dialekt, må jeg tillate meg å spørre: Hvor ble det av ansikts-behåringen? Og skinn-vestene? Har BBC blitt normalisert inn i en mer konform og glattbarbert sykkelkultur?
Neida, vi bare hadde noe problem med å få jobben gjort av vår kostyme- og kotymeavdeling i år. Var en sløvsekk som satt i kommitéen der også. Neste år er det dobbel bart for å ta igjen det tapte.
Du lette med lys og lykte, og hva fant du enn en bart! Dette burde egentlig følge med automatisk når man bestiller DX-lykt til postnummer mellom 7000 og 7999.
Kroner 2663 ble i dag overført til Støtteforeningen for kreftsyke barn! Takk til Henrik for godt valg av veldedighetsprosjekt rettet mot barn, og tusen atkk til alle snille sjelene som ikke bare sykla, men også støtter barn i en vanskelig periode av livet sitt!