Ref de tidligste postene, er litt skeptisk til om jenter ville synes det er særlig stas å skulle bli forsøkt sjekket opp hver gang de er ute og sykler. Mye av oppmerksomheten ville vel fort havne i kategorien 'uønsket' skulle jeg tro.
Hilsen Njål
Man fornærmer quinden ved at se for meget på dem, men saarer dem ved at ikke se på dem...
Det er fredag (jeg liker fredager), og nydelig vær! Fortsetter høsten på denne måten blir den helt super! Super blir den uansett, føler meg veldig heldig som har truffet en super mann (Supermann ) føler meg heldig på mange måter! Ikke alle kan skilte med egen Mekkonom, men JEG kan Denne helg er det guttetur på fjellet for hans del, jeg trenger tid til å komme meg etter forrighe helg. Men neste helg, den blir bra! Da sykler vi ritt sammen og forhåpentligvis står han i målområdet når jeg kommer heseblesende inn. Han er stor motivasjon for at jeg skal kjappe meg til mål og da har han antakelig ventet der leeeenge, hehe
Mon tro om det finnes slike mekkodamer også. Noe å vurdere for ønskelista til jul, kanskje...
Ulyd, om du ikke finner en Mekkodame så er det ikke sikkert du trenger å vente til jul. Haloaa har foruten rosa nellik i hjelmen peiling på hvordan man mekker mennesker =sykelpleier. Det hadde kanskje ikke vært så dumt når du er ute og skrubber ankelen mot kranken??
Sitat: sl500
Til sissel. Bra jobbet ta godt vare på han :-) Han er nok av den rette ulla
Jeg skal gjøre mitt aller beste på å ta godt vare på han, han slipper ikke unna så lett
Jeg synes forresten du burde kunne poste et bedre bilde av "funnet" ditt ! Men lykke til! Og husk at når han begynner å dra med sykkelen inn på soverommet så nekt ham det, som enhver likekjønnet ville gjort!
Jeg synes forresten du burde kunne poste et bedre bilde av "funnet" ditt ! Men lykke til! Og husk at når han begynner å dra med sykkelen inn på soverommet så nekt ham det, som enhver likekjønnet ville gjort!
Rull inn'a! Sykkel hører hjemme på soverommet som enhver del av et firkantforhold av dette kaliber
som gammel mossegutt trur jeg at jeg gjenkjenner "frosken", selv om jeg ikke er veldig bevandret i Moss ck. Grattis.. Han er en knallkar (han er jo fra Moss)!!
Det er ikke starten som er for hard, det er avslutningen som er for dårlig
Ja, jeg fant den rette frosken Men nå er frosken byttet ut med Snapp siden det blir en del luftnussing på telefonen. For ikke å bli dumpa med det første så gjør jeg så godt jeg kan med å samle nøtter og kongler, kalles kanskje smøring, men man må må jo ofre noe!! Singel tilværelsen er ikke noe å hige etter Så etter kveldens spinningtime er jeg på nøtte-samling så resten av kvelden kan se slik ut:
Oi, det så ikke bra ut, jeg har ikke byttet, fortsatt samme person...
Ulyd, om du ikke finner en Mekkodame så er det ikke sikkert du trenger å vente til jul. Haloaa har foruten rosa nellik i hjelmen peiling på hvordan man mekker mennesker =sykelpleier. Det hadde kanskje ikke vært så dumt når du er ute og skrubber ankelen mot kranken??
Rart du skulle nevne det - det har seg nemlig sånn at krankankler er en av mine spesialiteter, nest etter grein i øyet og grusalbuer...
Hvis det er sykkelen du beundrer når du ligger bak, bør du revurdere baktankene dine, Knirkekne
Kjør forbi, vær foran litt, simuler girtrøbbel, ligg bak litt, kjør forbi igjen, ligg foran litt, simuler at du ikke har fått det helt til å funke, osv. Sørg også for å stirre intenst på damen mens du kjører forbi, slik at hun virkelig føler seg beundret. Dette gjør at hun vil føle seg såpass forlegen, tenke at du er en skikkelig creepy fyr, og jeg kan ta over
Når jeg ser kvinner på sykkel så bare må jeg tøffe meg maksimalt og rase forbi i 50 km/t tilsynelatende uanstrengt til jeg har forsvunnet rundt neste sving. Først da kan jeg løsne på fatningen og gispe etter luft igjen.