Gaffelen er en 2010 modell, har kun vært testkjørt. Den fremstår som ny, uten merker av noe slag.
Justerbar vandring 160-130-100mm.
20mm aksling for forhjul.
Denne gaffelen har konisk styrerør 1,5" nede og 1 1/8" oppe. Gaffelrøret er kappa på 199mm. Sjekk at dette vil passe din sykkel før du evt. legger inn bud.
Vil feks. passe Trek Remedy hvis man ønsker litt lengre vandring og stivere front enn original sykkel...
Prisantydning 6250,- kr eller bud. Villig til å diskutere pris ved rask avgjørelse.
Gaffelen kan hentes i Drammen eller sendes i oppkrav, kjøper dekker da fraktomkostninger og gebyr.
De som er interesserte eller har spørsmål vennligst ta kontakt på PM, ikke svar på denne tråden.
Rimeligste pris jeg har regna meg fram til ved kjøp fra utlandet over nett er ca. 7700,- med moms.
Cyklon har ikke tatt inn denne gaffelen, men toppmodellen for 2011 av Talas 160mm ligger på ca. 10 500,- i utsalg.
Vil anslå at prisen for denne utgaven ville være mellom 8000-9000,- her i Norge.
Fin sjanse til å få en som ny gaffel til en god penge, jeg er ikke uvillig til å diskutere prisen.
Vil være super til hard stikjøring og freeride men uten å ha en avskrekkende vekt. 36mm innerrør og 20mm aksling gjør den veldig mye stivere enn en Fox 32mm (eller tilsvarende gaffel fra andre) med 15mm eller standard hjulfeste.
Sku veldig gjerne hatt denne til min Scott Ransom, men jeg aner ikke specs på styrerøret osv..
Er vel heller ikke mulig å endre på dette antar jeg, om det ikke stemmer..
Tror det er mulighet for å bruke denne på Ransom, trenger bare nytt styrelager som er 1 1/8 oppe og 1,5 nede. Ser ut som det er plass i styrerøret på ramma. Go for it!
Re: FOX 36 TALAS R 160mm 2010 selges
[Re: Votec]
#101690029/08/201020:19
Hvilken årsmodell Ransom 30 har du? Tror det skal være mulig å sy sammen dette, mål gjerne hvor langt det er fra underkant nedre styrelager og opp på øvre kant av styrestem for å sjekke om lengden vil passe. Hvis du har noen spacere har du kanskje noe å gå på også når det gjelder lengde.
Sku veldig gjerne hatt denne til min Scott Ransom, men jeg aner ikke specs på styrerøret osv..
Er vel heller ikke mulig å endre på dette antar jeg, om det ikke stemmer..
Tror det er mulighet for å bruke denne på Ransom, trenger bare nytt styrelager som er 1 1/8 oppe og 1,5 nede. Ser ut som det er plass i styrerøret på ramma. Go for it!
Dont go for it! Sjekket litt nøyere og fant ut at det ikke går med 1,5" på Ransom. Shits.
Re: FOX 36 TALAS R 160mm 2010 selges
[Re: Votec]
#101878031/08/201021:43