...Espen trengte ikke tenke mer enn ca et tidels halvsekund på valget av sykkelterreng denne siste helga i juli. Jeg tillater meg å tvile på at det hadde vært bedre å sykle i kø på gjørmete grusveg enn på Liahornet sist lørdag.
Om bilder i seg selv kan si mye, synes jeg at dette portrettet av Lillebror sier endel...
Noenganger må vi ha litt hjelp til å tolke, hva ser du her? Noen holder tyngdepunktet rimelig godt bak og ned, er'n redd for busken? Eller klør'n? Eller er det rettogslett gladbratt igjen?
Noen bajasser skal avslutte en ellers perfekt dag med bading i havet
eller sånn
På tur er alt lov - litt McGyvertrix trengs nå og da
Hei Håvard. Ble litt kjapp retur til Oslo på meg på fredags morgen - glemte å legge igjen cash. De er på vei inn på konto.
Ellers må jeg innrømme at jeg er grønnmisunnelig på alle dere gutta boys som har kost dere gløgg ihjæl på tur i helga. Ser på bildene som strømmer inn på tråden... Aarrrggh!! Kommer sterkere (og roligere) tilbake til neste års camp - da kanskje med mer klister på dekka ; )
Hei Haakon, går det bra med kneet ditt? Var en lei start det der, gitt - håper du kommer sterkere tilbake! Du rakk jo aldri å delta på campe'n, så jeg har strøket deg fra lista, skulle bare mangle! (Du er altså ikke blant de femten... )
Jo takk, kneet lever. Legevakta fant ingen brudd eller skader, det blir litt bedre for hver dag, så dette virker lovende. Håper på å legge vekk krykkene snart så jeg kan sette meg på sykkelen igjen.
Jeg kommer definitivt tilbake igjen til neste år. Lar meg ikke skremme av Indre Storfjord som to år på rad har gitt meg juling. Vi sees igjen ; )
Sommeren hadde ikke forlatt Sunnmøre helt enda. Vi har hatt to uker med mye pent vær, og stiene i fra campen måtte besøkes igjen.
Dette bildet ble tatt forrige lørdag på Liahornet. Skyfri himmel ser vi ikke så ofte.
Høstfargene er på plass på Mefjellet på bildet i fra idag. Regnet til høyre var fremme i Valldalen rett etter bildet var tatt, og tørre stier er tilbake til slik vi opplevde dem for et par uker siden.
Din fæle kriminelle fyr!! "NOTICE This video contains an audio track that has not been authorized by all copyright holders. The audio has been disabled. More about copyright "
Din fæle kriminelle fyr!! "NOTICE This video contains an audio track that has not been authorized by all copyright holders. The audio has been disabled. More about copyright "
Hva! har noen lastet opp noe med ko0ntoen min? makan.. Lyden funker om du ser den i embedded modus.. Nedlastbar versjon kommer snart..
Bra video og kul klipping minister : ) Likte 'broren' til Kira som dukka opp på sætra der også. Venter spent på vimeo - wmv funker dårlig på mac. Fjørå ja.. next time..
Bra video og kul klipping minister : ) Likte 'broren' til Kira som dukka opp på sætra der også. Venter spent på vimeo - wmv funker dårlig på mac. Fjørå ja.. next time..