Vurdere å selge min Intense 6.6. Kjøpt ny av meg i 2006. Selges fortrinnsvis som komplett sykkel, men kan eventuelt vurdere delesalg om det viser seg som enklere.
Spesifikasjon:
- Svart ramme fra 2006, str M. Fox DHX 5.0 (husker ikke spec på fjæra, men kan sjekke). Pent brukt og vedlikeholdt. - Crossmax XL Disc UST hjulsett (ett par småbulker, men holder på lufta) - XTR krank - Rock Shox Lyric U-Turn gaffel (2007 mod) - Thomson Elite setepinne og stem - Hope M4 bremser (ikke mono4, men den klassiske) med 205/185 skiver - Azonic B52 styre (scandium)
Mer detaljert spesifikasjoner kan sendes på forespørsel.
Laster opp bilder når jeg har fått vasket og polert sykkelen.
Pris? Nypris er ihvertfall hinsides som alle vet. Skal vi si en plass mellom 12 og 15 laken for komplett sykkel?
Ta kontakt på mortenvelureATonline.no ved interresse og spørsmål. Jeg svarer på kveldstid. Ikke send PM her på forumet.
Sykkelen befinner seg i Osloområdet. Sendes ikke med mindre kjøper ber på sine knær og har spesialavtale med fraktselskap som kan ordne alt.
Om ingen vil ha denne for 12-15k, så stiller jeg frivillig med egen bilantenne av gamletypen, for å piske samtlige forumdeltakere i tur og orden til den blir solgt. Jeg solgte en tilsvarende sykkel med litt litt mer eksklusivt hjulsett for 20k ved juletider i fjor, og selv det var i billigste laget. 12-15 er gi-bort-pris!
*(ok, så kanskje jeg ikke faktisk vil ty til pisken, men ærlig talt )
Det er selvfølgelig fritt frem å by mer enn 15 laken for de som måtte ønske det... Sykkelen er i tipp topp stand og er, som alle vet, en seriøs stimaskin.
For de som måtte ønske å plukke opp rester etter en eventuell hugging, så er det bare å legge inn innlegg her. Da er det veldig enkelt å se hvem som er først i køen, men det blir ikke hugging før en eller annen stikker av med ramma for en anseelig sum med penger.
Hugging kommer eventuelt til å foregå på ett overordnet nivå. Det blir med andre ord ikke solgt lakk og dekaler separat...
I dag er siste sjanse til å skaffe seg denne for en slikk og ingenting!
Denne kommer til å gå for 15000 hvis ingen hiver seg rundt og byr over.
Kom igjen, åpne opp lommeboka! Dere har ingenting å tape. Sykkelen står seg i verdi lenge. Til våren, når sykkelkløen popper frem fra alle kroppens hulrom, da er det mange som er villig til å ta denne for 20 laken.