Min pappa er sterkere enn din. Leste bare artikkelen, men det virker som om diskusjonen lå omtrent på det nivået... neppe noe å brenne alt for mange kalorier på å irritere seg over:-)
mvh Helge
Re: Sykling er mer femi enn fotball
[Re: ventle]
#68343020/02/200919:18
en god muslim skal ikke kle seg i prangende farger for eksempel, for det er feminint. Ei skal de kle seg med tettsittende klær. Noe som da gjør at ingen muslimer kan noensinne bli gode landeveissyklister. (lendekleer er jo som fallskjermer å regne)
en god muslim skal ikke kle seg i prangende farger for eksempel, for det er feminint. Ei skal de kle seg med tettsittende klær. Noe som da gjør at ingen muslimer kan noensinne bli gode landeveissyklister. (lendekleer er jo som fallskjermer å regne)
Det kommer da bra syklister fra muslimske land også, så det er sikkert ikke noe stort problem.
[Re: EgilS]
#68351620/02/200922:20
Vel, heldigvis ser man ikke syklister ta hverandre på rompa, ligge i hauger på gresset osv.... Husker heller ikke sist jeg hørte syklister som brukte dame-tangaer.....men så husker jeg heller ikke noen fotballspillere som skiftet kjønn etter endt karriere......
- Mens i ballspill så hiver de seg bare noen toutcher skulderen, eller så hiver de seg fordi de har fått et slag i trynet. De er pingler.
Skulle gjerne sett en foppal dude henge med gutta i TDF. Jeg fikk svaret på hvorfor man tar benhårene og det er godkjent. Heller det enn hårsekkbetennelser.
Javel så er det mer femi enn foppal, å så. Store sterke apekatter som løper etter en ball, for så å hive seg i armene på hverandre hvert 17. minutt. KMA.
Vel, heldigvis ser man ikke syklister ta hverandre på rompa, ligge i hauger på gresset osv....
Vel, noen syklister klapper hverandre litt bak for å si i fra at de kommer, og av og til ligger det opptil flere mandige syklister oppå hverandre på asfalten, men det er vel ikke noe galt i noen av de delene synes nå jeg. Kommuniksjon og tyngdekrefter er bare to helt normale deler av en god hverdag.
-Marius
'The whole Universe is a large joke. Everything in the Universe are just subdivisions of this joke. So why take anything too serious.' - Zappa
Vel, heldigvis ser man ikke syklister ta hverandre på rompa, ligge i hauger på gresset osv....
Vel, noen syklister klapper hverandre litt bak for å si i fra at de kommer, og av og til ligger det opptil flere mandige syklister oppå hverandre på asfalten, men det er vel ikke noe galt i noen av de delene synes nå jeg. Kommuniksjon og tyngdekrefter er bare to helt normale deler av en god hverdag.
Neida...misliker bare ballspill...eller egentlig mer kulturen rundt. Synes faktisk at ballspill kan være ganske morsomt å spille...men sport er vel stort sett minst morsomt på TV.
[Re: hilmer]
#68387322/02/200917:05
Neida...misliker bare ballspill...eller egentlig mer kulturen rundt. Synes faktisk at ballspill kan være ganske morsomt å spille...men sport er vel stort sett minst morsomt på TV.
Sant nok, det. Moro å spille, men ofte kjedelig på skjermen.
-Marius
'The whole Universe is a large joke. Everything in the Universe are just subdivisions of this joke. So why take anything too serious.' - Zappa
Sant nok, det. Moro å spille, men ofte kjedelig på skjermen.
Ikke om BRANN spiller på skjermen:P
[Re: thue]
#68388622/02/200917:37
-Når jeg sykler i marka er det som regel oppover en skogsbilvei med stor sekk på vei til et fiskevann. På veien oppover møter vi endel karer jeg kan tenkte meg bruker litt vel mye tid her inne. De har veldig stramme taits og overdeler, GPS og mobilholder på styret. De spiser mat fra tuber. DET er femi. (Om det skulle være negativt da, å være femi) Vi kaller dere ivertfall juletrær. Den som gjetter nærmest hvor mange juletrær vi møter fra Hammeren til Bjørnholt slipper å vaske opp og lage mat på turen.
Spjåke seg opp lissom, for så å dra ut i skogen for å svette sammen med andre karer er vel kanskje ikke femi men , jaja.
[Re: cwar]
#68397922/02/200921:13
Hva er mer femi enn å klemme, kysse og beføle hverandre etter hvert mål. En eller annen har sa en gang at ballspill kun var en unnskyldning for at menn kunne gjøre dette med hverandre. ballspill er da mest femi.
Redigert av supernalle; 23/02/200910:26. Rediger grunn: bilde
[Re: anonym5]
#68404923/02/200908:31