Undertegnede tenker seg en tur innom Lillos vaffelsteder nå kommende lørdag. Start fra parkeringen øverst i Årvollveien med tentativt tidspunkt kl 11:00.
Hvordan er Lillomarka nå etter alt regnet? Syklet en lang runde på sti og grus på lørdag rundt Ørrefiske blant annet og det var mye vann på både stier og kjerreveier.
Jeg, Martin LL og MadsGH vurderer å komme en tur. Får se an programmet litt i morgen. Hvis dere har tid til å sykle sammen med noen som er ferske på sti da?
Re: Lillohøst - lørdag 11. oktober
[Re: erling]
#62145809/10/200812:02
Kanskje jeg endelig skal tørre og slenge meg med jeg også da. Hvis dere har tid og tålmodighet med en lite skolert, men dog så ivrig rytter. Tar med eget førstehjelpsskrin da Lillomarka har en tendens til å være litt brutal med meg.......
Sign me up! Programmet for lørdagen begynner å utkrystallisere seg: Man begynner med en rolig frokost, så stiller man på parkeringa på Årvoll kl. 11. Etter sykling og dertilhørende inntak av søtbakst foretar man nødvendig sykkelstell og egenpleie - før man avslutter med Built to spill på Rockefeller... Mmm... Det blir en fin dag!
Give my love to all my brothers and sisters in mediocrity
Jeg må nok melde pass, desverre etter at jeg har hatt en liten ulykke, med mulig brukket hånd og et stygt skrubbsår på panna. Jeg har nå lært, at selv om det bare er en 3-minutters på fin sti, kan det gå galt. Slayeren gikk det heldigvis fint med, unntatt en liten punktering da (Hvis dere lurer, så skriver jeg med venstrehånda og kun den. Det kan ta sin tid)
Jeg må nok melde pass, desverre etter at jeg har hatt en liten ulykke, med mulig brukket hånd og et stygt skrubbsår på panna. Jeg har nå lært, at selv om det bare er en 3-minutters på fin sti, kan det gå galt. Slayeren gikk det heldigvis fint med, unntatt en liten punktering da (Hvis dere lurer, så skriver jeg med venstrehånda og kun den. Det kan ta sin tid)
Huff! Hadde gledet meg til dette...
Martin
Auda - god bedring! Det kommer ganske sikkert nye sjanser til å utforske Lillo i hyggelig selskap
Give my love to all my brothers and sisters in mediocrity
[Re: tmork]
#62178610/10/200806:11
Tar med sjokolade og den dårligste kondisen du noensinne kommer til å se. (blir visst ikke sprek av å kjøre heis hele sommeren, om man bare triller ned igjen)
Anders
[Re: Anders]
#62188210/10/200809:43
Men skal bli bra å ta denne forbaskede Lillomarka. Nå er det på tide at jeg kaster lilloskrekken fra meg. Håper da endelig jeg opplever en slik flytdag- er ruten planlagt? Skal vi innom Siljecrux?
Jeg må starte tidlig lørdag for å rekke andre avtaler utover dagen. Se etter spor ut i det store intet. Hvis det ikke er superteknisk på søndag, så kan jeg jo forsøke å henge på. Er jo spådd praktvær begge dagene. Carpe begge diemene.
Forøvrig så tar jeg med min landbruksmaskin til Lillo på lørdag søndag. Jeg stiller også i klassen "dårlig kondis du ikke har sett maken til". VAr en tur ute i går og det kjentes ut som jeg ikke hadde syklet siden 1997...