Jeg må selge min Trek 8500 str M (17,5”). Den er nylig satt sammen, så de fleste delene på sykkelen har ikke gått mer enn maks 10 mil. Rammen er 2006 modell og er brukt mer, men har ingen skader bortsett fra litt slitasje fra kabler. Sykkelen fungerer knirkefritt. Denne stabile arbeidshesten selges til hbo. kroner 8500. Sykkelen befinner seg i Oslo og kan tafses på der. Se liste under for full spek.
Ramme: Trek 8500, 2006 mod. ZR9000 legering Gaffel: Marzocchi Corsa WC 100mm 2007 mod. (m lock out, som ny) Hjul: Bontrager Race Lite med tubelessbånd satt inn ( DT nav) (som nye) Dekk: Conti Mountain King 2,2 tubeless (som nye) Bremser: Avid Juicy 5 (som nye) Gir bak: SRAM X9 (som nytt) Gir foran: Shimano Deore (som nytt) Girskiftere: SRAM XO ( som nye) Kranksett: Truvativ Stylo Team 2007 mod. (som nytt) Pedaler: Egg beaters MRX (som nye) Sete: Fizik Gobi (en del brukt) Setepinne: Bontrager Race lite carbon (som nytt) Styre: Truvativ Team carbon (som nytt) Stem: Truvativ Team (som nytt) Styrelager: Cane Creek S3 ( som nytt)
Det følger med cleats. Fargen på ramma er sølv og gull på gaffel. Jeg synes gaffelen er både lett, stiv og pløsj. Minner om Fox Float 100rlc. Det er importør i Norge, så det er ikke noe problem når det gjelder reservedeler og sørvis.