et sett maxis minion dh 3,5 dekk og et sett kenda nevegal stidekk (ser nesten nye ut)
x9 gir overalt
truvativ stylo krank 170mm med e13 light guide og 32 t
dette er super stimaskin/allround/freeride maskin for en dame/fjortis/mindre kar
er du VIRKELIG interessert kan jeg emaile deg flere bilder. ring meg gjerne!
martin 99252929 / martin@speedproducts.no
selges by the way for ca 20 000,-
(denne er brukt pent en sesong av jente i hemsedal og er overhodet ikke misbrukt. bortsett fra noen få "stolheisskrapestriper" på bakramma, ser sykkern veeeldig fresh ut)
Redigert av hjelseth; 23/04/200810:29.
Santa cruz nomad (size small) - NY PRIS -
[Re: hjelseth]
#54566730/04/200810:15
08/09 nomad ramme, ganja green, dhx air, SMALL SIZE
pike air gaffel
race face deus styre/stem
thomson setepinne
juicy seven bremser
dsg sadel med titanium rails
dt swiss felger m hugi nav (håndbygd!)
et sett maxis minion dh 3,5 dekk og et sett kenda nevegal stidekk (ser nesten nye ut)
x9 gir overalt
truvativ stylo krank 170mm med e13 light guide og 32 t
dette er super stimaskin/allround/freeride maskin for en dame/fjortis/mindre kar
er du VIRKELIG interessert kan jeg emaile deg flere bilder. ring meg gjerne!
martin 99252929 / martin@speedproducts.no
selges by the way for ca 18 000,-
(denne er brukt pent en sesong av jente i hemsedal og er overhodet ikke misbrukt. bortsett fra noen få "stolheisskrapestriper" på bakramma, ser sykkern veeeldig fresh ut)
Re: Santa cruz nomad (size small) - NY PRIS -
#54607130/04/200822:44
Er dette samme sykkel som du hadde annonse på i oktober 2007?
"brukt pent en sesong.
ramme - small, dhx air, ganja green
kit -
juicy 7 bremser, thomson setepinne, race face deus styre og stem, sdg sadel m tit rails, kenda nevegal dekk. (maxxis 2,5 dh dekk følger også med), håndbygde hjul med dt all mountain 5.10 rims og dt 340 nav f og b. truvativ stylo krank med 32t og e13 light guide. x9 gir rundbaut
gaffel -
pike air u turn (leveres ferdig overhalt)
pris 21 000,-
dette er perfekt do it all maskin for jenter og mindre karer. super til stikjøring og super til lett downhilling.
dersom du er virkelig interessert så henvend deg kun på tlf 99252929 eller pr email martin@speedproducts.no"
jeg skrev 08/09 modell fordi sykkern er uforandret i år. kjærsten min kjøpte den ifjor.
her er flere bilder. de er tatt med ganske crappy telefonkamera. får snart lader tilbake til mit kamera så kan jeg sende deg bedre bilder. kan gjøre det ikveld. håper disse bildene er okey i melomtiden.
#54807705/05/200815:32
jeg skrev 08/09 modell fordi sykkern er uforandret i år. kjærsten min kjøpte den ifjor.
Siden ingen andre gør det, så spør jeg: Hvordan får du dette til å bli en 08/09 modell hvis den ble kjøpt i fjor? Du skriver att den er uforandret i år, men det gjør vel ikke sykkelen nyere av den grunn?Sikkert en god grunn til att du forklarer det sånn, men jeg skjønner det ikke.
Stian
Ps: hvor er alle vakthunnene her da?
Gammel ringrev. Kleiva Pedal Pushers will never die!!
[Re: harald_2]
#54820205/05/200819:31
ja, er du 175 er du i grenselandet small/medium. kjenner mange som er rundt 184 og som trives på mediumen og da er det jo mulig at small kunne vært fint for noen på 175 da. vanskelig å si. hun som har brukt denne er ca 173. er jo lit smak og behag også da og hva man er vant med. small ville jo vært superleken og funny å kjøre på stien men jeg syns korte sykler blir lit stutt da og tenker mest da på hjulavstanden. det er klart, får en lengre wheelbase kan man gjerne kjøre hardere. tenk også på at denne sykkern funker best med helt rett setepinne uten setback og med rundt 70mm strem
#76238930/06/200913:15
tittade på storleksguiden och jag verkar vara alldeles för lååååång för en small... ja, ja, lite för avancerad för mig ändå säkert.
175 över havet
Jeg er også 175, men gutt. Og jeg syntes medium passet meg bra. Men kan tenke meg at medium blir litt lang til deg som er jente (Og per def. har lange ben og kort overkropp)
Så stikk og prøv small du. Det er ihvertfall en morsom sykkel!