Etter å ha sett Arild Eidsets bilde- og videoforedrag fra fjellsykling på Sunnmøre er det ingen tvil, det er min sykkelutfluktsdrøm. Planen var å dra i fjor, men det ble ikke noe av. I år skal det bli virkelighet!
Jeg drømmer om å være noen uker i mellom-europa (Italia, Sveits, Østerrike) og så reise over til Canada og oppholde meg noen uker i Whistler.....
Trondemann, den slasken, oppholder seg nå ca 6 mnd i Canada. Han rekker ca 60 skidager, men utforsking av den mange fjellsidene, før nå snart sykkelsesongen starter. Han har returbillett først 1-september. Frekt altså!!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Re: Hvilke sykkelutflukter drømmer du om?
[Re: Arne_And]
#54160822/04/200813:14
Jeg drømmer om å være noen uker i mellom-europa (Italia, Sveits, Østerrike) og så reise over til Canada og oppholde meg noen uker i Whistler.....
Du har samme "stedsliste" som jeg! Den største sykkelrelaterte drømmen min er imidlertid å være et år(?) (evt noen måneder) i Canada for å gå/stå på ski om vinteren, og sykle/klatre om sommeren. Herreguud!
Jeg vil bli millionær!
Eli-A.
[Re: Ane]
#54166022/04/200814:43
Du har samme "stedsliste" som jeg! Den største sykkelrelaterte drømmen min er imidlertid å være et år(?) (evt noen måneder) i Canada for å gå/stå på ski om vinteren, og sykle/klatre om sommeren. Herreguud!
Jeg vil bli millionær!
I'm in! Bare bli rik, så drar vi
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
[Re: hbakken]
#54187122/04/200821:05
Akkurat dette er noe jeg også faktisk kunne tenkt meg å prøvd.
Burde kaskje arragert en sånn tur... de har jo en hel haug andre turer også som frister veldig. Tibet turen er jo kremen da av de alle, de sykler faktisk opp til Everest Base Camp!!! Dette er, uten tvil, den mest krevende turen de har....koster "bare" Kr.18500 sirkus. Er noen med hehe..
I don't see no blood, I don't see no broken bones....keep ridin'!!
Øystein(Slasher) og jeg skal realisere èn av våre utfluktsdrømmer i slutten av juni.
Da pakker vi bilen (som er kjøpt til formålet)med 2 stk utforsykler,2 stk stisykler, tannbørster og bikewash og setter kursen sørover. Tre uker på veien med fastsatte stoppesteder som bl.a Verbier og Les Gets
Jeg gleder meg bare LITT!
___________________________________ "A friend of mine had a goat!"
[Re: Ane]
#54250223/04/200820:13
Akkurat dette er noe jeg også faktisk kunne tenkt meg å prøvd.
Burde kaskje arragert en sånn tur... de har jo en hel haug andre turer også som frister veldig. Tibet turen er jo kremen da av de alle, de sykler faktisk opp til Everest Base Camp!!! Dette er, uten tvil, den mest krevende turen de har....koster "bare" Kr.18500 sirkus. Er noen med hehe..
Forsøkte å finne saken fra Tibet turen til Lasse og Inge. Mener de gjorde den turen i 2000. Ta kontakt med Lasse han kan sikkert gi deg en del nyttig innformasjon, eller jeg kan høre om Inge om han har noe å bidra med.
Disse gutta kjører en del tema turer som Lasse legger opp, siste var vel krigens Vietnam, Peru har de vært innom.
Etter å ha sett Arild Eidsets bilde- og videoforedrag fra fjellsykling på Sunnmøre er det ingen tvil, det er min sykkelutfluktsdrøm. Planen var å dra i fjor, men det ble ikke noe av. I år skal det bli virkelighet!
Oj, da er man hjemme igjen etter nærmere 9 mnd med kiting, snowboarding og ikke minst sykling. Synes dette bildet oppsummerer turen på en fin måte (en varm ettermiddag i Whistler)
Så mye moro som du har hatt, burde du for balansens skyld utføre kun gledesløse, smertefulle sykkeløkter resten av året. Det ultimate er velge seg å de flotteste høstdagene til å kjøre 5-timers innendørs rulle-økter ;-)
Når det regner kan du kjøre bakkeintervaller på recumbent ;-)
[Re: mogens]
#60874712/09/200821:14