Når jeg studerte i Oslo lurte jeg på å kjøpe meg en vandrende pinne. De koster 40,- og eter et salatblad i uka. Alt de trenger er en dau kjepp som de kan stå på og tro ingen farlige fugler ser de.
Ahhh, der var Phonak(eller har han skiftet navn??). Morsomt med dvergpinscher ved siden av, vi tenker på en Italiensk mynde, eller muligens en Whippet som et lite tillegg.
Neida Phonak har ikke skiftet navn nei. I starten var det litt kjipt, men nå som nesten alle sykkelsponsornavn får deg til å tenke doping, går det bedre
Whippet'er er kjempekule. Vi tok med Phonak på lourecoursing her en dag og han sprang fort nok, men makan som de whippetene la ivei.
Hehehe.... Hva er egentlig vanlig navn på en tarantell ?
Når datteren min skulle finne navn på den måtte jo det bli Siri, fordi den spiser sirisser. Sirisser er noen gresshoppelignede skapninger man får kjøpt i dyrebutikken som den liker godt, hvis du lurte på det
Aha, og her trodde jeg at jeg skulle ferske deg i å uttale deg klønete, og at det var datteren din som het Siri(som jo er et vanligere jentenavn enn tarantellanavn, tror jeg da), så viser det seg at tarantellaen faktisk heter Siri, og hele grunnlaget for posten er gått åt skogen..........
Hvorfor noen vil ha en tarantella i huset er imidlertid noe vanskelig å fatte for meg.
Paddedeux, fast gjest ute på trappa mi i august. Ga den insekter og snegler. Morsom fyr uten store talegaver, han ligger vel i dvale i et eller annet sted nå.
Mine foreldre sine. Den tykke og blide Burmeseren Hårek, og 10 år gammel Kleiner Münsterlenderen Caja fullstendig uten evne til å skjønne at hun blir sliten - løper som en galning.