Etter at jeg ble totalt forvirra i den tråden jeg hadde om DCL-standarden, har jeg nå fem Hue-lamper jeg skulle fått montert i uttak der det nå er DCL-plater, pluss en lampe jeg skulle fått montert pent vha krok og ledningslist i betongtak over spisebordet mitt (det ene stedet der DCL-opplegget hadde hatt nytte).
Sikkert ting jeg kunne fått til å gjøre sjøl, men jeg synes det er greit å gjøre det forskriftsmessig når man må fjerne ting som er i multiboksene i taket, samt at en dyktig elektriker med sans for detaljer sikkert får til å henge opp ei lampe og føre ledning mye penere enn meg som knapt har gjort det før.
Noen som har noen konkrete alternativ å anbefale som ikke er håpløst høyt priset ift markedet, og utfører bra arbeid? Eller er det bare å booke den første og beste fra Vintervoll med TOBB-rabatt (sist jeg brukte dem syntes jeg prisen likevel ble noe høy, da de tok ågerpris for delene da jeg bytta termostat)?
Ser også Elektroimportøren har en plattform der man kan booke virtuell befaring vha video og få fastpris, noen som har testet dette?