![[Linket bilde]](https://www.terrengsykkelforumet.no/ubbthreads.php?ubb=download&Number=121097&filename=20211002_161220.jpg)
Hurra, da blir det
Tirsdagsklubb™ igjen!
Vi kan ikke love knusktørre stier denne gangen, men tvil ikke på at vi greier å sy sammen en hyggelig runde som får fram smilet hos selv den mest høstdeprimerte stisyklist

De som har vært med før vet hva det går i, vi sykler 10-15km sti i Østmarka i passe tempo. Vi ønsker alle stisyklister hjertelig velkomne og tilpasser tempo og rute etter de som kommer. Dette er altså ganske lugne greier med nok pratepauser og rom for de som bare har syklet litt sti før. Samtidig skal vi nok greie å finne nok fine opplevelser for gamle ringerever.
Dette må du ha med:
*
Sykkel: Det er kanskje selvsagt, men du må altså ha en sykkel du kan sykle sti med. Den kan gjerne ha
elmotor, men da må du regne med å få en ekstra rolig tur samt et par kommentarer fra de med kjøttmotor

*
Hjelm: Uten hjelm blir du sendt hjem i skammekroken
*
Lykter: Vi sykler på kvelden og det er høst og mørkt. Med mindre du er Supermann så må du ha 1-2 skikkelige lykter som varer en 2-3 timers tid.
Oppmøte Skullerud utfartsparkering, på selve p-plassen (ikke nede ved Skullerudstua)
Tidspunkt 19:00
Varighet 2-3 timer
Jeg har lånt bort sekken til dama, så jeg får ikke med meg Bamsemums. Da setter jeg pris på om noen andre tar med, nam nam
Si veldig gjerne fra her i tråden om du kommer, vi kjører når alle påmeldte er på plass