Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

O'Store Forum: HardRocx Circo Volante Team

O'Store Forum: HardRocx Circo Volante Team #2680029 09/09/2021 10:35
J_A_H Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Min sønn kjøpte i fjor vinter en HR Circo Volante Team (SL) Det skal visstnok være sykkelen som Greg Saw brukte da han var rytter for HR. og etter hva vi har googlet oss frem til så er det en 2012 modell. Når vi ser på hva som ble levert av utstyr på Team, og Team SL utgaven, så er det en salig blanding på den vi har.
Uansett: Tidligere i år kilte kjedet seg fast mellom den minste klinga foran og kjedestaget på ramma. Bak kranken på kjedestaget sitter det et 'blekk' som beskytter rammen. Denne ble bøyd og krøllet, så det gikk ikke å redde denne. Da vi tok den av var det mye limrester der, så jeg mistenker at denne har falt av, og blitt limt på igjen.

[Linket bilde]

Vi har kjørt uten dette blekket, og det går på sett og vis, men i det lange løp er det nok best å ha den der. Spørsmålet er da: Går denne an å få tak i? evt. Er det noen som kunne hatt en slik liggende nederst i ei delekasse bakerst i boden?

Etv girøre? eller er dette å få tak i over disk fortsatt?

Redigert av J_A_H; 09/09/2021 10:36. Rediger grunn: Lagt ved bilde

Ride it out.. touch the brakes and you'll die..
Re: O'Store Forum: HardRocx Circo Volante Team [Re: J_A_H] #2680033 09/09/2021 10:43
olechr Offline
More than words
More than words
Den er limt fra fabrikk. Det går fint å kjøre uten, men tar du kontakt med Hard Rocx så skal du ikke se bort ifra at de kan hjelpe deg og har en liggende. Hard Rocx gutta er rå på service så sjekk med Morten. Kontaktinfo finner du her: https://hardrocx.no/no/om-oss/kontakt-oss

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: O'Store Forum: HardRocx Circo Volante Team [Re: olechr] #2680058 09/09/2021 12:03
J_A_H Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Bare å bøye seg i det som finnes av hodeplagg:

Sendte mail til HR 13:04.. 13:14 kom svar om at de hadde det jeg etterspurte.

Så 'rå på kundeservice' var en beskjeden påstand Ole... ICON_LAUGH

Ride it out.. touch the brakes and you'll die..

Moderator  support