Jeg valgte å ikke gå for Feedback Sports pga. klemmeløsningen. Jeg har ikke prøvd noen av versjonene, men tok ikke sjansen pga. diverse tilbakemeldinger på nett og at en forhandler av FS her jeg bor ikke bruker lignende klemmer og ikke hadde erfaring med FS uansett.
PCS-10 er/var bestillingsvare på Park Tools Europalager. Mener å huske det er forventet levering i juni eller juli. Bikester hadde det på lager forrige uke, så det kan være noen forhandlere med norske nettbutikker som har noen på sitt eget lager enda.
Et alternativ er PRO sitt PCS-10-lignende stativ, bl.a. på lager her
hos atredo (aner ikke om atredo er en grei nettbutikk).
Det stativet og medfølgende klemme har null problem med aeropinner eller andre litt eksotiske varianter, som f.eks.
Ergon CF3 Pro CarbonPRO-stativet er tilnærmet likt PCS-10, med unntak av at det ikke er en pute på gripearmen for å henge sykkelen fra setet hvis du bare skal løfte sykkelen opp fra bakken.
Maks sykkelvekt er noe lavere på PRO-stativet (30 kg). Henger en elsykkel med krankmotor på stativet mitt et par ganger i uken og den veier omtrent 25-30 kg. Det fungerer svært godt, selv med to, ett og null hjul festet i rammen.