Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Annonsebyrå/rekruttering

Annonsebyrå/rekruttering #2664756 21/05/2021 06:27
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Siden forumet besitter kompetanse på det meste av det som finnes mellom himmel og jord, regner jeg med jeg får svar på dette også: Annonsebyrå til bruk ved rekruttering. Altså et byrå som får setter sammen bilde og tekst og sørger for innrykk i aviser, magasiner, på nett, i sosiale medier osv. Bruker et byrå nå, men tenkte å sondere terrenget for hvilke andre som finnes i dette markedet.

Re: Annonsebyrå/rekruttering [Re: Øyvind V] #2664786 21/05/2021 07:49
HeavyDude Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg arbeider med rekruttering,- hvis det kun handler om å fa laget et sett med annonser som skal inn i ulike media, gjør vel de fleste reklamebyråer det. I Trondheim fantes det et bra byrå på dette og som også kunne være en god sparringpartner i innholdet også ( definere målgruppe - triggerord for målgruppen - valg av kanaler - utforming av annonser for ulike kanaler) , men de tror jeg forsvant under Koronaen.

You never have the wind with you - either it is against you or you're having a good day
Re: Annonsebyrå/rekruttering [Re: HeavyDude] #2665249 24/05/2021 21:03
Øyvind V Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
Det er snakk om alt fra schmakk-schmakk standard bilde, enkel tekst, ut på Facebook, Finn, utvalgte (nett)aviser osv., til mer jobbing med tekst, bilde, målretting ift. utvalgte målgrupper etc. Jeg ser for meg at mange reklamebyråer gjør dette, men de må da ha kontakt med noen som ordner innrykk i ønskede kanaler. Det er snakk om ganske mange stillinger i året, så det er en del penger som brukes, og da må man jo blant annet så på pris.

Har fått et par tips på PM også, takk for det!

Moderator  support