Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Tips før 1h landvei tur

Tips før 1h landvei tur #2649959 27/02/2021 19:34
Z
Zenix Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
Z
Hei alla,

Först och främst beklagar att jag kommer skriva på svenska og det andra er att jag beklagar om detta er skrivet i fel forumdel.

I vilket fall som helst så har det nu blivit extra 15 corona kilo och byte av jobb från Asker till Helsfyr, samt flytta fra Majorstuen till Ensjø. Så i og med Corona og mycket närmare jobb samt vääldigt lite turer på landveisykkeln.

Størsta anledningen till det er ren lathet! Men nu orkar inte jag inte vänta på att sats öppnar i juni/juli och behöver få minst en träningstur om dagen på ca 1h.

Det som jag hoppas att få svar på forumet är delvis hur kan jag se vart det finns trygga cykelgångar för landveisykkel (om det finns en karta tillgänglig) eller om det är någon som önskar dela med sig sin tur som är ca på 1h och man har utgångspunkt från ensjø/helsfyr/carl berner/tøyen/hasle/ helst via strava?

Tusen takk før all hjelp, og beklagar svenskan ICON_SMILE

Re: Tips før 1h landvei tur [Re: Zenix] #2649961 27/02/2021 20:39
thamg Offline
Ivrig
Ivrig
Grefsenkollen, Tryvann, Maridalen, Sørkedalen, Gjelleråsen og Nittedal, Strømmen og Enebakk , sørover mot Follo.
Du har masse muligheter fra Ensjø.

Re: Tips før 1h landvei tur [Re: Zenix] #2649977 28/02/2021 08:50
F
Flamini Offline
Besatt
Besatt
F
Sitat: Zenix
Hei alla,

Först och främst beklagar att jag kommer skriva på svenska og det andra er att jag beklagar om detta er skrivet i fel forumdel.

det med svensken får gå frem til sesongstart...Fra Ensjø skal det gå turvei/sykkelsti over til Økern/Bjerke og opp til Årvoll med lite trafikerte veier og så er du nesten i maridalen
oslo kommune har noen fine sykkelkart som du bør sjekke for ikke å nevne strava heatmap
tror det går en sykkelsti ned til sentrum fra ensjø og ned til aker brygge slik at du kommer deg ut til bygdøy

grefsenkollen og tryvann hadde jeg ventet med til høsten hvis du har lagt på deg 15kg

Syklister er også guds utvalgte folk

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå