Da var ny 220 mm skive montert foran med 40P-adapter, og den tidligere frontskiva på 200 mm er flyttet til bakbremsen

Noe knot med skruer, da 40P-adapteren krever fire skruer; to til å feste adapteren i gaffelen og to til å feste kaliper til adapteren, i motsetning til 20P-adapteren der de lange skruene går gjennom kaliper, adapter og så inn i gaffel/bakramme. Spørs om jeg ikke skal ta en tur til LBS og skaffe noen litt lengre skruer, da de jeg brukte nå ikke er lange nok til å gå gjennom alle gjengene i adapteren (men nesten).
Må si at 220 mm skive på 27.5" hjul ser herlig oversized ut

Problemet nå er subbing i frembremsen som ikke lar seg rette med sentrering av kaliper, da klossene rett og slett er for nært skiva. Selv etter å ha presset stemplene inn i kaliperen med dekkspak, ender klossene for nært skiva når jeg pumper hendelen igjen. Bremsen "tar" ekstremt tidlig, nesten med en gang jeg drar i hendelen. Jeg regner med at dette er et resultat av at 220 mm skiva er bittelitt tjukkere enn skivene med mindre diameter.
Er løsningen her å få litt olje ut av systemet? Kan det fungere å åpne bleedingskrua på bremsehendelen og drenere litt?