Jeg rydder, og selger: Rouleur: 33 blader fra nr. 2 til 51

"The finest cycling journal in the world, published eight times a year. Each issue is classic and collectable, bringing together the very best cycling writers and photographers to convey the essence, passion and beauty of road racing. "

Hver utgave av Rouleur er mer som enn bok enn et blad. Flere utgaver er 2 cm tykke og veier over 1 kg.

Jeg abonnerte i flere omganger, og har følgende nr: 2-16, 19, 20-21, 26, 28-29, 31, 38-40, 42, 43-47, 50, 51. Jeg har "subscriber issue" for de utgavene som kom i to varianter.

De aller fleste bladene er fraktet rett fra postkasse til bokhylle uten å bli lest. De er som nye, og ingen er "brukket opp" i ryggen. Et par blader er litt slitt på hjørnene pga. posten, men det er minimalt - se bilder.

Pris på eBay varierer, men ligger typisk på 130 kr pr utgave (noen opp til 400, og førsteutgaven for ca 1000), altså: 130 x 33 = 4290 kr.

Jeg selger alt samlet for 4000 kr + frakt.

Det er fint om kjøper kan hente i Oslo. Jeg kan sende for kjøpers regning, men dette blir to eller tre Norgespakker. Total vekt er rett over 20 kg.

Se annonse på Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161514547

Christian
[ Blodsmak | @blodsmak_no | Strava ]