Min pendle og alt mulig sykkel på fjerde året i mitt eie. Kontinuerlig oppgraderingsprosjekt med det jeg kommer over av brukte deler. Stort sett Shimano med unntak av Sram krank. Teipet over dekaler som ikke kan fjernes slik at den ikke frister for mye for kjeltringer. Gammelrosa farge er også ganske tyverisikker i mine øyne. [img]http://imgur.com/gallery/v0l3u0q[/img]
Eventuelle kjeltringer vil slite med det droppet der uansett
Min pendle og alt mulig sykkel på fjerde året i mitt eie. Kontinuerlig oppgraderingsprosjekt med det jeg kommer over av brukte deler. Stort sett Shimano med unntak av Sram krank. Teipet over dekaler som ikke kan fjernes slik at den ikke frister for mye for kjeltringer. Gammelrosa farge er også ganske tyverisikker i mine øyne. [img]http://imgur.com/gallery/v0l3u0q[/img]
Eventuelle kjeltringer vil slite med det droppet der uansett
...Ble så distrahert av setevinkelen at jeg egentlig ikke fikk studert sykkelen...
Ja setevinkelen er noe uortodoks, men jeg sitter godt. Stilpolitiet har sikkert flere ting å utsette på denne. Kombipedaler er vel ikke akkurat innafor det heller
Ja setevinkelen er noe uortodoks, men jeg sitter godt. Stilpolitiet har sikkert flere ting å utsette på denne. Kombipedaler er vel ikke akkurat innafor det heller
Hehe, det la jeg ikke engang merke til da "alt" stoppet opp i kombinasjonen dropp/stevinkel
Er du egentlig en katt, eller blir vi lurt av kameravinkel eller noe??
Ja setevinkelen er noe uortodoks, men jeg sitter godt.
Sitter er vel her en sannhet med modifikasjoner - her fungerer vel setet mer som en slik ståstøtte man lener rumpa mot - slike som de har på flytogstasjonen på OSL, enn et sete...;-)
Kan være enig i det. Men er det rettere så føles det for spist. Kanskje jeg burde hatt et temposete?
Det er nok veldig mange seter som vil føles bedre enn akkurat det der. Skal jeg tippe så sitter du 15-20 mm for høyt (ganske mye) - noe som gjør at det føles vondt å sitte oppå setet, snarere enn å spenne seg inn mot det ved hjelp av kjerne- og armmusklatur.
Gratulerer - aldri for sent! Onde tunger vil si at du slo til på din fine Supersix i klassisk design akkurat i tide Liker den i Acid Red. Artig at komplette Novatec-hjul nå er å få i butikk i Norge. Bike Brothers?
Bikebrothers - det stemmer. Hjul kjøp i fjor riktignok, også fra Bikebrothers . Og ja - sykkelen er nok litt "old school' - det passer jo tempoet mitt. Men fargen er jo usedvanlig rask.
Søndagsprosjekt, har solgt unna rammen til den gamle grussykkelen, så flyttet gruppen over på Hoy Alto Irpavi rammen og låner Crankbrothers hjulsettet. Ble ikke så verst egentlig, kan bli en koselig pendle/småtursykkel (må justere ned fronten ser jeg bare).
Dere får unnskylde terreng/cx-pedalene og ventilene, det er ikke helt finvær på vestlandet for tiden.
Ble dessverre aldri god venn med Metra gruppen, så den selges snart (låner bare bremsene til denne for øyeblikket).
Synd egentlig, likte konseptet der, men den ble så lite brukt at det er mer fornuftig å selge den til noen som vil ha mer nytte av den.
Edit: En annen årsak er nok at det har blitt veldig få korte turer til jobb (den er såpass nærme at det går mer i spaserturer), og med en gang det ble lengre turer så ble andre sykler valgt.
Både utseende og lyd i orden på den der Kriss Ser den ligger for salg nå..
Det var iaf lett å se hvem på JR som tilhørte de klassiske rullelagene, de stilte alle med 80mm felger
Eneste jeg har som er clincher og tenkte det var greit å ha muligheten til å putte i en slange.. Men var stort sett helt vrak hele veien så hadde neppe orka å putte i en slange uansett..
Kjempeflott sykkel! Syklet du tilfeldigvis JR for Moss CK? Ble syklende en del med de fra Lærdal til Fagernes, tror jeg telte ihvertfall 3-4 flotte Madone's innad i Moss sitt lag.
Spør du meg så er det null stress. Introduksjon til landevei, for da å se om dette er noe for deg, bør koste minst mulig.
Selv så kjøpte jeg en overligger fra importør til 50 % avslag, men kjøpte skikkelige sko og pedaler. Baggie funker det og, men du merker selv behovet for noe annet når du opplever klærne som et seil i vinden.
Tråkk i vei, og trives du på landeveien, så kommer antrekk og pedaler etter.