Har en Nakamura 8.29 carbonramme fra 2015 til overs. - Noe slitt - Ingen store synlig skader - Egner seg godt til et bygg med 1-delt drivlinje. - Vekt: 1307 gram (med deler av et kranklager på plass) Har også en Marvel Manitou comp gaffel fra samme årstall. Litt ukjent stand, men kunne tok trengt en rengjøring av gaffelbein ihvertfall.
Begge deler var del av en komplett sykkel som ble stjålet. Politiet fant senere igjen ramme, gaffel og styrerør hos en "kjenning" etter at sykkelen har blitt slaktet for komponenter. Jeg har følgelig fått dette tilbakelevert og forsikringsselskap har sagt at jeg kan beholde / gjøre hva jeg vil med dette. Tenkte derfor å høre om dette kan være av interesse for noen?
Men om jeg ikke er helt på jorden får man vel ei ny "no name" carbonramme fra Kina for 4000,- sånn røflig. Så er vel et fradrag for bruk på ihvertfall en tusenlapp på sin plass.. Utover det har jeg ikke store aningen.
Dempegaffelen er vel kanskje en tusenlapp for eksempel? Setepinne og sete kan følge som en del av pakka.