Hei! Synes å ha lest en tråd om det samme, dog for en god stund siden, og kunne ikke finne den nå - så da ble det til at jeg lagde en ny en (send gjerne link hvis noen vet hvilken tråd jeg tenker på, synes å huske at det stod en del bra der).
Vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på det, men føler at jeg mangler "kick", eller bare rett og slett kraft i bena. Får ikke til å sykle (jevnt) fort... Noen som har noen gode oppskrifter (/økter) for å få tilbake kraften i bena?
Skjønner egentlig ikke helt hva som kan være galt. Kanskje for mye løpetrening? Løpt 40km denne uka, men bena føles bra, ikke slitne ut e.l. (eller, på sykkelturen i stad så kjentes lårene litt tunge ut). Sover mer enn jeg pleier (og det vil si 8t).
Noe som jeg kanskje ville vurdert er å kjøre kortere intervaller, men akkurat nå aner jeg ikke hvor det er flater som passer til det. (så at sykkelklubben i nærheten her har intervall på mandag, så tror jeg skal bli med på det da, får bare håpe bena klarer å henge med)...
Kan jo bare være vinden, da. Og at jeg sykler på steder jeg ikke kjenner, så må stoppe hele tiden for å orientere meg rundt, så får ingen god flyt i økta.