Selger hardtailen min, da den bare står i boden og støver ned. Er et selvbygg, med diverse overskuddsdeler. Demper har vært på service for noen år siden (oppgradert hos importør), og sykkelen er ikke brukt noe særlig siden. Trenger nok litt jobb for å være i tipp-topp stand (lufting av bremser, bytte klosser, noe slitt drev etc).
Pris er jeg fryktelig usikker på, men hadde tenkt meg 2000+ for den. Går til høystbydende, om jeg er fornøyd med prisen. Selges som den er.
Står i Trondheim og kan sees på Kalvskinnet, sender ikke. Flere bilder kan sendes ved forespørsel.
Deler: On-One 20" 456 stålramme Marzocchi Bomber 55tst2 20mmQR 160mm Shimano Hone krank Shimano SLX bremser, m/ 180mm skiver Shimano x9 triggere Shimano deore lx framgir Shimano x9 bakgir Thompson 90x31.5 elite x4 stem Truvative Holzfeller styre Holker i lær (husker ikke merke, men de var alt for dyre) FSA orbit mx styrelager Easton ea50 setepinne Shimano MT56 bakhjul Mavic Crossline framhjul DMR V8 pedaler
Hva slags nav som står på den er jeg usikker på, men mener det er shimano et eller annet.