Samtidig legger jeg merke til følgende:
- Butikkene som fører Cube så ikke ut til å ha fått sykler før langt ut på sommeren.
- Kompis som bestilte elsykkel på forhåndsbestilling fikk den aldri (tror jeg)
- Cube var ikke på Eurobike
- Nå selger de Cube hos G-max (ikke at det er noe nedtur)
Hvor er egentlig Cube på vei? På vei ned? Opp? Gjør de bare ting på egen måte eller er det noe galt i kulissene?
På siste spørsmålet så er vell Cube like store som før.
Ang Eurobike, så er det flere av de store merkene som ikke er der lenger, de dropper Interbike i USA også. I stedenfor har egne "messer"/demodager/presse events. Trek gjør dette, de har Trek World der de viser alt sitt nye.
For presseomtale så må man bare lete, tror du vil finne mye tester av Cube sykler der ute. Let hos tyske sykkelblader og sykkelnettsteder. Pinkbike har hatt en del tester og vært på besøk hjemme hos Cube i år.
Ang leveranser så vet jeg ikke noe, der må du høre med Cyklon.
Ang nedtur at Cube er hos G-sport, så er jo Cube mye mere enn raffe heldempa endurosykler. De selger noe sånt som 300.000 sykler i året, så da kan du regne med at de fleste syklene er i de lavere prissegmentene. Den delen av markedet som gir deg smør på brødet. Der de store pengene er. Man blir ikke rik eller fet av å selge 40.000kr ++++ sykler til folk på forumet her

Det er i massene pengene ligger. Så kommer man inn hos G-sport så får man økt volum og mere penger inn i kassa til å lage og selge dyre og flotte sykler til de få. Sånn er det for alle de store merkene.