Kjøpte denne i går (!), må finne noen Look-pedaler som passer til skoa/cleats jeg allerede har.
Begynte å sykle igjen i fjor etter noen år pause, ble mest på rulle siden jeg ikke hadde ork til å fikse gamle sykkelen for utesykling og ikke fikk ut fingeren til å kjøpe ny i fjor sommer.
Gamle sykkelen, en Dawes Stratos fra 1994 med stålramme og gode greier.
Fikk ny sykkel denne uken, Sensa Giulia G2. Reynolds hjula hadde jeg fra før.Skulle gjerne vist litt mer setepinne, men det er str. 50 og jeg har korte bein. Tror jeg skal sette på king cage flaskestativ, faktisk.
Redigert av kid loco; 06/04/201617:54.
"anybody who rides a bike is a friend of mine" -gary fisher-
Aha! Vil du ha Ritchey har han et kjekt styre som heter Curve. Jeg liker godt Deda sin RHM-form og sist jeg sjekket kunne man få rimeligste modell for prisen på et par øl på Brygga.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Kan jeg få vise dere min 2004 landeveissykkel? Takk.
'97 Bianchi Ti Megatubo 61cm m/Profile Design BRC-gaffel. Den originale Time-gaffelen turde jeg ikke bruke mer etter et krasj høsten '97 Chris King styrelager, 1" aheadset-type Campa Record 10-delt (2002), med Campa Ergobrain computer Campa Eurus (2003) hjulsett. Den gang toppmodell trur eg. Shamal hadde pause og jeg mener Bora ble lansert året etter Michelindekk, 23 mm, dyreste kanttrådmodell. Har i ettertid lest at de rullet omtrent som trillebårdekk ved lavt trykk og full last Forferdelig anatomisk ITM-styre, 44 cm 13(!) cm ITM Millennium framspring. Ja, folkens, jeg satt temmelig belgisk på sykkelen på den tiden Look-pedaler. Original Delta-formfaktor (Keo er nymotens) Campa Record pinne. Det var veldig fjongt med karbonpinne den gang Selle Italia Flite sete Elite Ciussi Inox flaskestativer
Gruppen unntatt kranken står i dag på Fruens Colnago Technos. Hjulene er still going very strong, thank you, og brukes med Conti GP4season på vårveiene. Computeren er død for lengst. Og rammen henger i kjelleren. Jeg fant en sprekk i 2010.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Ramma er en eldre Cervelo Soloist Carbon som er relakkert. Gruppesett er en blanding av gammelt og nytt Ultegra Hjul er Mavic Cosmic Carbon SL med PT-nav Nye dekk i fjor høst - med denne ryggen duger de nok denne sesongen også.
Samme som i fjor og året før der og året før der. Ramma er en eldre Cervelo Soloist Carbon som er relakkert. Gruppesett er en blanding av gammelt og nytt Ultegra Hjul er Mavic Cosmic Carbon SL med PT-nav Nye dekk i fjor høst - med denne ryggen duger de nok denne sesongen også.
Fin Cervelo. Er (eller var) den rød ? Vi har en i klubben som har hatt akkurat en slik i rød fra den var ny og nå er den helt utslitt (eller det var i hvertfall det han sa da han flyttet over SR gruppa og alle gromdelene til en ny S5)
Redigert av EmilZipp; 13/04/201610:27.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Mange takk! Er ikke så spennende som de ser ut som; Icon-nav fra Superstar og Arc22-felg fra samme sted. Dette er tilsvarende felg som Kinlin XR22t. Snørt opp med Sapim Race, Laser og alu-nipler, og bygget ghetto-style i bakramma på viste sykkel. Er vel nede på rundt 1450 g. Første lille tur i går var bra, men det er en merkbar overgang i felgskjøten så får følge litt med på den. Racing 3-settet med hvite nav blir muligens solgt om disse fungerer greit.
Sliter med å legge inn bilde her, tatt med iPad... Noen som aner hvorfor... Enten blir det for stort ellers så er det feil format.. Men, er ikke så lett å endre slikt på iPad??